• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Jis turėjo stiprią šios kolekcijos pristatymo viziją, tačiau mes būtume jautęsi blogai, ją įgyvendinami be pačio Alexanderio. Mes nusprendėme kolekciją pristatyti labai paprastoje aplinkoje – tokioje, kurioje išryškėtų paskutiniai mados namų įvykiai.“

REKLAMA
REKLAMA

Tokiais žodžiais Alexander McQueen mados namų darbuotojai prabilo apie naujausią, dizainerio beveik galutinai baigtą, rudens/žiemos kolekciją. Ją kurdamas Alexanderis paliko virtualų pasaulį, kuriame, atrodo, praleido nemažą laiko dalį, puoselėdamas 2010 metų pavasario/vasaros kolekciją. Šiame darbe dizaineris stengėsi atsigręžti į senąsias vertybes, viduramžių meno, Bizantijos laikų palikimą.

REKLAMA

Prieš pradedant kurti šią kolekciją, Alexanderis užsisakė nepaprastai įmantrių audinių, kurie atspindėjo bažnyčių angelų paveikslus, madonas. Sudėtingi audiniai, raštai ir paprastas kirpimas – tai formulė, kuri niekuomet nepaveda. Kolekcijoje, kaip niekad, buvo labai daug skirtingų kostiumų – sodrios žemės spalvos kelnių kostiumas, didžiulis paltas, gausybė „monstriškų“ mini suknelių bei didingų vakaro suknių. Prie šių ansamblių buvo derinti „McQueen‘iški“ aukštakulniai, naudoti ypatingai ryškūs akcentai – koljė, diržai, apyrankės, vėriniai.

REKLAMA
REKLAMA

Iš pradžių planuotas grandiozinis kolekcijos pristatymo šou buvo atsisakytas, o vietoj jo buvo pasirinktas jaukus Paryžiaus salonas, kuriame svarbiausioms mados pasaulio bei žurnalistikos personoms buvo parodyta šešiolika modelių. Fotografai buvo neįleidžiami.

Iš tiesų šis pristatymas kelia labai daug klausimų: apie mados namų ateitį, dizainerio palikimo, braižo išsaugojimą, tausojimą. Tačiau, mano manymu, geriausią Alexander McQueen mados namų ateities viziją sudaro pačio kūrėjo žodžiai:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Žmonės dažnai klausia, ar kurdamas kolekciją aš galvoju apie jos koncepciją, pristatymą, ar ką nors panašaus. Ne! Pirkėjas yra svarbiausias. Kolekcija yra kuriama pagal tai, ką skirtingose pasaulio srityse gyvenantis klientas nori matyti. Aš tiesiog manau, kad, kurios įžymybės vilki mano rūbus, kaip apie juos atsiliepia mados žurnalistai – visa tai yra nesvarbu, nes kiekvienas turi nuspręsti, ar jam patinka mano kūriniai, ar ne. Dabar man keturiasdešimt, bet aš noriu, kad Alexander McQueen būtų kompanija, kuri galės išsilaikyti ir be manęs, nes pirkėjai man yra daug svarbesni nei spaudos požiūris. Tikiuosi, kad po mano mirties mados namai nesustos dirbę. Erdvėlaivyje. Šokinės aukštyn žemyn virš žemės“.

















In Fashion nuotr.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų