Vakarėlio metu buvo pristatyta „Party Animal“ rudens–žiemos drabužių linija. V. Gigevičiaus salone susirinkusieji galėjo apžiūrėti, ką drabužių kūrėjai jiems siūlo šiemet. Pasak vienos iš šios drabužių linijos kūrėjų Ilmos Cikanaitės, šie drabužiai įkūnija vakarėlių dvasią ir yra skirti tiems, kurie mėgsta kokybiškai pasilinksminti.
„Mūsų „Party Animal“ ženklas simbolizuoja, kad mes esame ne tik mados, bet ir gyvenimo būdo ženklas. Mes norime simbolizuoti kokybišką vakarėlį. Tokį, kuris turi kažkokią mintį, koncepciją, kurį gali simbolizuoti rūbas, kuris gali išaugti į bendradarbiavimą su fotografais“,– apie naują drabužių liniją kalbėjo I. Cikanaitė.
Naujoji drabužių linija buvo įamžinta fotografijose, kuriomis visą vakarą galėjo grožėtis vakarėlio dalyviai. Fotosesijos autorės „Ffaakers“ fotografės. Fotosesija pavadinta „My Kitchen Is for dancing“. Pasak jos kūrėjų, šis pavadinimas įkūnija tai, kad geras ir kokybiškas vakarėlis gali būti surengtas bet kur – virtuvėje, gamtoje ar namuose.
V. Gigevičiaus salone Helovino vakarėlio metu veiksmo netrūko. Pašėlti susirinkęs jaunimas parodė savo išradingumą ir demonstravo vakarui pasirinktus kostiumus. Salone buvo galima pabendrauti su zombiais, vampyrais ir net vienuolėmis. Kostiumais nesuspėjusiems pasirūpinti vilniečiams iš karto buvo pasiūlyta pagalba. Salono darbuotojai ant norinčiųjų veidų piešė įvairiausius ornamentus ar Helovinui skirtas kaukes.
Taip pat savo naują dainą „We Can Be Free(k)“ pristatė atlikėja Berta Timinskaitė.
Garsiai skambančia muzika rūpinosi didžėjus Liudas St. Stereo, kurio leidžiami garsai ne vieną privertė koja mušti į taktą. Susirinkusieji galėjo mėgautis gėrimais „Jagermeister“ ir „Red bull“. Užkandžiais rūpinosi kulinarinis loftas „Čiop Čiop“.