Populiarus ir žinomas grožio ir sveikatos produktas „FenoQ Tricollagen“ kaip ir kasmet pakvietė moteris nuo 30 iki 60 metų sudalyvauti atrankoje ir pasinaudoti galimybe tapti jų sveikatinimo produktų linijos reklaminiu veidu.
Kaip ir kasmet, taip ir šįmet, komisijos narių kėdes užėmė veiklios, charizmatiškos ir įkvepiančios moterys – tai TV laidų vedėja žurnalistė Renata Šakalytė-Jakovleva, dainininkė, TV laidų vedėja Renata Norvilė, viešbučio „Moxy Kaunas Center“ direktorė Evelina Šukytė bei viena iš trikolageno produktų linijos kūrėjų Lina Jakimavičienė.
„Mūsų produktų ambasadorėmis tikslingai renkamės ne žinomus visuomenėje veidus, bet paprastas, žemiškas moteris, kurios nėra ragavusios modelio duonos. Tuo norime parodyti, kad kiekviena esame graži, unikali ir su beribėmis galimybėmis“, – apie renginio idėją pasakojo jo organizatorė Lina Jakimavičienė.
Savo sveikata bei grožiu ypatingai besirūpinanti žinoma atlikėja Renata Norvilė teigia, kad jai moters grožis nėra tik išorė, svarbiausia – sveikata ir vidinis moters pasaulis bei stiprybė.
„Spindinčios akys – štai kas man yra tikrasis moters grožis. Kai moteris yra laiminga, ji jaučiasi rami, jos akys spindi. Ne ideali šukuosena ar kūno linijos apibrėžia moters grožį, o švytėjimas jos akyse“, – renginyje pasakojo tituluota gražuolė R. Norvilė.
Pasak R. Norvilės, kiekviena moteris turi savo grožio receptą, o jos asmeninis receptas yra mylima veikla, vidinis gerumas, sveika gyvensena ir ją visur ir visada palaikanti šeima.
„Turiu mane mylinčią ir palaikančią šeimą, jų dėka jaučiuosi labai laiminga. Jaustis gerai ir būti visapusiškai gražia man visada taip pat padeda...gerumas. Aš niekada niekam nelinkiu blogo, visada stengiuosi padėti ir patarti. Gyvenime stengiuosi turėti kuo daugiau gėrio“, – apie savo asmeninę moters grožio sampratą pasakojo R. Norvilė.
Beje, renginyje Renata pasirodė su nauja šukuosena – moters plaukai nuo šiol nebe šviesūs. Kaip pasakoja pati dainininkė, plaukų spalvą ji pasikeitė...dėl pralaimėtų lažybų.
„Bet tai – tik plaukų spalva. Tokie dalykai, kaip šukuosena, lengvai pakeičiami ir taip, jie tikrai gali padėti įgauti daugiau pasitikėjimo savimi, tačiau svarbiausia – mylėti save tokią, kokia esi“, – pasakojo R. Norvilė.
Kita itin charizmatiška komisijos narė, žurnalistė bei laidų vedėja Renata Šakalytė-Jakovleva teigia, kad jai moters grožis yra jausmas, o graži moteris yra ta, kuri visų pirma pati jaučiasi tokia.
„Kaip jautiesi, taip ir atrodai. Kai moteris savimi pasitiki, kai jos vidinis pasaulis yra darnus ir gražus, tada tai atsispindi ir išoriniame grožyje. Kai tu matai spindinčias akis, jauti pasitikėjimą savimi, jauti sklindančią charizmą ir vidinę stiprybę, tuomet tas moteriškumas labai gražiai skleidžiasi“, – savo mintimis apie moters grožį dalinosi R. Šakalytė-Jakovleva.
Žinoma televizijos laidų vedėja kalbėdama apie save pabrėžia, kad ypatingai svarbu yra rasti jėgos įžvelgti savyje dalykus, kurių kiti neįžvelgia.
„Mano kasdienis ritualas vyksta vakarais, kai atsistoji prieš veidrodį ir nusivalai visas dienos dulkes, puoselėji savo išorinį grožį, nori paruošti poilsiui odą. Bet tada būtinai reikia rasti bent kelias akimirkas, kad paglostytum save iš vidaus, kad per visus dienos rūpesčius ir vargus atrastum laiko nors akimirką pasidžiaugti sėkmingai nuveikta veikla, kad rastum už ką save pagirti bei savimi pasidžiaugti“, – pasakojo žavioji R. Šakalyte-Jakovleva.
Visos renginio komisijos narės vieningai tvirtina, kad moters grožis visų pirma prasideda iš vidaus. Išorė yra tik tai, ką transliuoja akys, emocijos ir kūnas. Ne veltui yra sakoma, kad sveikame kūne gyvena sveika siela. Iš tiesų, kai moteris jaučiasi sveika, laiminga ir rami, ji visada yra graži.
„Prie moterų puoselėjamo grožio ir pasitikėjimo savimi prisideda ir mūsų grožiui bei sveikatinimui skirti produktai, kurių veiksmingumas patvirtintas ir moksliniu tyrimu. Trikolagenų nauda ir poveikiu jau spėjo įsitikinti ne tik dauguma Lietuvos, bet ir užsienio rinkų vartotojų. Mums smagu matyti, kad vartotojai, pajautę produktų veiksmingumą, grįžta išbandyti ir kitų mūsų linijos produktų. Noriu išduoti mažą paslaptį, kad visai netrukus nustebinsime džiugiomis naujienomis ir pristatysime dar vieną naujieną“, – dalinasi L. Jakimavičienė.
Neseniai įvykusio renginio organizatoriai kasmet renka naują savo prekės ženklo veidą. Tai padaryti būna itin sunku, nes atranka kasmet sulaukia didelio išskirtinių moterų dėmesio, tačiau produktų kūrėjai visada turi vieną tikslą – pasirinkti įkvepiančią, žemišką, žavią moterį, kurios filosofija sutaptų su jų.
„Pagrindinis mūsų kasmetinių atrankų tikslas yra paskatinti moteris atsiskleisti ir pamilti tikrąją save. Mes manome, kad tikrasis moters grožis nėra idealios kūno formos, tobulos formos lūpos ar akys. Tikrasis moters grožis prasideda viduje. Tik sveika ir laiminga moteris yra graži moteris“, – pasakoja viena iš trikolageno linijos produktų kūrėja L. Jakimavičienė.
Šiais metais ambasadorės atranka vyko nestandartinėje vietoje – itin stilingame viešbutyje „Moxy Kaunas Center“. Jo vadovė E. Šukytė džiaugiasi, kad viešbutyje nuolat verda gyvenimas – ne tik apsistoja žavūs ir veiklūs miestiečiai bei Kauno svečiai, bet ir vyksta įvairūs renginiai bei filmavimai.
„Mūsų viešbutyje jau ne pirmą kartą vyksta įvairūs filmavimai bei renginiai, nes tai žmogaus gyvenimo ritmu, naujovėmis alsuojantis viešbutis, o visa mūsų komanda visada siekia įgyvendinti net pačius nestandartiškiausius sprendimus bei projektus. Mūsų viešbutis yra šiltai priimantis, galintis suteikti žaismingą ir kartu stilingą aplinką, be to, čia itin lengva pasijusti kaip namuose bei atsipalaiduoti“, – pasakojo E. Šukytė.