„Svarbiausia „Pildyk” vertybė yra draugystė, tad nauji draugai yra visada gerai. Prisijungus naujiesiems „Pildyk” herojams, smagių juokų seriale dar padaugės, kaip ir naujų pasiūlymų sumažinti ryšio išlaidas”, – sakė Dominyka Jonušienė, „Pildyk” prekės ženklo vadovė.
Žavingoji Angel – ambicinga, nenuspėjama ir ryški asmenybė. Merginai netrūksta drąsos, kad taptų tikra TV žvaigžde. Kartą televizijoje gavusi „penkias minutes šlovės”, Angel viliasi tapti tikra ekranų pažiba. Ji jaučia pareigą būti tobula, nestokoja lakios fantazijos ir optimizmo. O „blondiniška” išmintis jai leidžia iš kiekvienos situacijos daryti globalias išvadas.
Visada viskam pasiruošęs Rembo stebina ir žavi savo vyriškumu. Pasirengęs padėti kiekvienam, Rembo pasižymi itin greita reakcija. Skausmas jam nebaisus, o iššūkių niekada nebūna per daug. Rembo džiaugiasi savo kaskadininko darbu, tačiau neslepia noro būti nindze – kartais net įsivaizduoja juo esąs.
Jie prisijungs prie viename bute gyvenančių draugų kampanijos – miesto nesugadintos Sandrutės, intelekto banginio Rolo, amžinai besišypsančio indo Džeronimo, patrakėlio Ozio ir vegetaro didžėjaus Mobio.
„Kalbėjimas stiprina draugystę“ yra ilgiausiai – net 7 metus – rodomas reklamos serialas Lietuvoje. Nuo 2006 m. sukurta 156 serialo serijos. Praėjusiais metais serialo populiarumas paskatino jo pagrindu sukurti ir pilnametražį jaunimui skirtą TV serialą.