Jei anksčiau mažos mergaitės užaugusios svajodavo tapti dainininkėmis ar šokėjomis, dabar jų svajonės kur kas labiau pasikeitusios. Nuomonės formuotoja – nauja specialybė socialiniuose tinkluose.
Lietuviai reklamuoja įvairias prekes
Lietuvoje daugiausiai sekėjų „Instagram“ turi garsūs šalies sportininkai, modeliai, pramogų pasaulio atstovai. Vieni jų – Jonas Valančiūnas, Rūta Meilutytė, Simona Milinytė, Monika Šalčiūtė, Karolina Meschino, Indrė Stonkuvienė ir daugelis kitų.
Lietuvos žvaigždės savo paskyrose reklamuoja tikrai įvairias prekes – socialiniuose tinkluose apstu nuotraukų su įdomiais maisto produktais, gėrimais, maisto papildais, kosmetikos priemonėmis ar kitomis, įvairių įstaigų teikiamomis paslaugomis.
Nuotraukos gali atnešti nemenkas sumas
Viena jų, australė Monika Berry, rado galimybę užsidirbti internete. Pasak jos, viena nuotrauka ar trumpas įrašas savo paskyroje gali būti vertas ir 15 tūkstančių eurų.
Pasak marketingo specialistės ir nuomonės formuotojos M. Berry, šiuo metu pasaulis sukasi ne apie reklamas televizijoje ar kitoje viešojoje erdvėje, bet apie žmones, turinčius daug sekėjų.
Didžiausia grupė socialiniuose tinkluose turi nuo 3 tūkst. iki 50 tūkst. sekėjų. Pasak merginos, jie savo vienu pranešimu gali uždirbti 75-100 eurų.
Kur kas daugiau – 250 tūkst. – sekėjų turintys socialinių tinklų vartotojai gali uždirbti 800-1000 eurų.
1-2 milijonus sekėjų turintys vartotojai gali mėgautis kur kas apvalesnėmis sumomis, prasidedančiomis nuo kelių tūkstančių iki kelių dešimčių ar šimtų tūkstančių eurų.
Svarbiausia – sekėjų skaičius
Pinigai, kuriuos galima uždirbti iš savo keliamų nuotraukų, vilioja ne vieną, o, pasak merginos, tai yra pasiekiama kiekvienam. „Svarbu atkreipti dėmesį į tai, kiek turi sekėjų ir ar jie komentuoja tavo nuotraukas. Jeigu jūsų ryšys yra glaudus, sulaukiate daug reakcijų, galite tapti tikrai sėkmingu nuomonės formuotoju“, – tikino mergina.
Vienas populiariausių socialinių tinklų jaunimo tarpe Lietuvoje – „Instagram“. Jame yra bene daugiausiai įvairaus tipo reklamų – nuo paprastų gaminių nuotraukų iki įspūdingų kelionių ar prabangių prizų, gautų iš rėmėjų.