Ketvirtadaliui Gargždų gyventojų spaudą, laiškus ir reklaminius leidinius išnešiojanti laiškininkė Daiva pirmą kartą pas gargždiškius atriedėjo šiuo elektriniu dviračiu. Daiva anksčiau bandė dirbti su paprastu dviračiu:
„Esu bandžiusi dirbti paprastu dviračiu, bet važiavimas visai kitas. Šitas tai labai smagus, smagu minti. Parūpino ir dviratį, ir šalmą, ir va, atšvaitus, viską, kad saugiai važiuotume."
Paštininkė rodė, kaip dviratį saugos nuo ilgapirščių: įrengta signalizacija.
Pilnais krepšiais Daiva kasdien pėsčiomis sukardavo apie 20 kilometrų – dabar, apdalinus dviračiais, laiškininkų aptarnaujami plotai dar padidėjo. Minti teks visą darbo dieną.
„Pavargtume tikriausiai labai, o dviratis vis tiek bus lengvata, vis tiek bus geriau sveikatai, ir pasportuojam tuo pačiu, smagu", – kalbėjo laiškininkė Daiva.
Gargždiškiai sako, kad vienos sunkiausių profesijų atstovų – laiškininkų – dažnai pagaili. Per lietų, šaltį ar kepinant saulei dažniausiai moterys tempia sunkius nešulius, tad elektriniai dviračiai – rimti padėjėjai. Jais galima naudotis bus ir orui subjurus.
„Dabar bus lengviau ir geriau, nereikės mint, sveikatos sutaupys. Anksčiau viską nešdavo pėsčiom ir daugiausiai nešdavo ant nugaros, kuprines užsidėjusios arba taip apsiglėbusios, o dabar vis tiek geriau", – tikino gargždiškė Stefanija.
Apie elektrinius dviračius kalbėjo ir kitas gargždiškis vardu Rimantas:
„Aš į sodą važiuoju su elektriniu dviračiu. Labai patogu, nereikia mint, atsisėdai, įjungei ir važiuoji."
„Lietuvos pašto“ atstovė sako, kad į 15-os miestelių gatves išried 52 elektriniai dviračiai. Pasirinkti mažesni miesteliai, nes ten tinkama infrastruktūra važiuoti dvirate transporto priemone.
„Šiuo metu labai sparčiai auga pašto paslaugų rinka, laiškininkai klientam pristato vis didesnį siuntų kiekį ir vis didesnius siuntų svorius, todėl ieškojome sprendimo, kuris užtikrintų mūsų gyventojams teikiamą pašto paslaugų kokybę, kad siuntos būtų pristatomos kokybiškai ir greičiau", – kalbėjo tinklo valdymo departamento vadovė Deimantė Bareikienė.
Pirmą darbo dieną pas laiškininkus į miestelius atvyko ir jų vadovai išgirsti iš pirmų lūpų įspūdžius. Tęsė D. Bareikienė:
„Pirmiausia tai yra darbuotojams nerimas, nes tai yra nauja priemonė, jie turi priprasti, jie turi prisitaikyti naujom sąlygom ir tuo pačiu jie džiaugiasi, kadangi jie turi naują, šiuolaikišką priemonę. Dabar aš grįžtu iš Palangos, klausiau, koks įspūdis, sakė, tikrai lengva važiuoti."
Laiškininkai buvo supažindinti, kaip saugiai važiuoti, tiesa, sako, dar kiek sunkoka manevruoti – prikrauti krepšiai išsikišę į šalis. Per keletą mėnesių tokias, Šiauliuose pagamintas transporto priemones gaus dar pusantro šimto laiškininkų.