• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Populiarus sportinių drabužių gamintojas „Adidas“ pristatė rudens/žiemos kolekciją, kurią pavadino „Superstar“. Įmonė šįkart stengėsi koncentruotis į autentiškumą ir išaukštino „rytojaus ikonas“ – modelius, atlikėjus, aktyvistus ir atletus.

47

Populiarus sportinių drabužių gamintojas „Adidas“ pristatė rudens/žiemos kolekciją, kurią pavadino „Superstar“. Įmonė šįkart stengėsi koncentruotis į autentiškumą ir išaukštino „rytojaus ikonas“ – modelius, atlikėjus, aktyvistus ir atletus.

REKLAMA

„Superstar“ sportbačiai buvo sumodeliuoti taip, kad perrašytų grožio taisykles. Tačiau, kuomet šios idėjos reklama atsidūrė internete, ji sukėlė įtemptą diskusiją.

Didžioji dauguma potencialių klientų išreiškė nepasitenkinimą dėl švedų modelio, aktyvistės ir fotografės, Arvidos Bystrom, įvaizdžio. Mergina čia simbolizuoja „nesiskuskime kūno plaukų“ judėjimą.

Modelis pozuoja vilkėdama baltą suknelę, rausvus marškinėlius ir pastelinius sportbačius. Nors čia demonstruoja pakankamai „mergaitišką“ įvaizdį, ji sukėlė audrą dėl plaukeliais apaugusių kojų.

REKLAMA
REKLAMA

Kai kuriuos komentatorius tai net šokiravo. Pasipylė negatyvūs, šiurkštūs komentarai. Dauguma jų įžeidžia fotosesijos žvaigždę, modelį A. Bystrom. 

REKLAMA

Beje, pastebima, kad toks įvaizdis labiausiai sukrėtė vyriškąją auditoriją. Tuo tarpu dažna moteris į tokį įvaizdį žiūri atlaidžiai. 

„Aš net negaliu įsivaizduoti, ką reiškia neturėti visų šių privilegijų ir vis tiek mėginti egzistuoti šiame pasaulyje. Siunčiu daug meilės. Pabandykite nepamiršti, kad ne kiekvienas iš mūsų vienodai įsivaizduoja buvimą žmogumi“, – kilus šurmuliui „Instagram“ rašė mergina.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų