Naujausia lėlių serija išties traukią akį: Barbių figūros tapo labiau panašios į tikrų moterų. „Mattel“ pristatė tris naujus figūros tipus savo lėlėms – ją dabar bus galima įsigyti aukštą, smulkutę ar figūringą. Pranešama, kad naujausi produktai kainuos tiek pat, kiek ir anksčiau, rašo telegraph.co.uk.
Netradicinio figūros sudėjimo Barbę kartu su kompanija sukūrė ir garsiausias pasaulio „plius“ dydžio modelis Ashley Graham. Įspūdingo grožio mergina tapo pirmuoju „Sports Illustrated“ žurnalo viršelį papuošusiu „plius dydžio“ modeliu, jos nuotraukas spausdino „Vogue“, „Elle“, „Maxim“ ir daugelis kitų žurnalų.
„Barbie“ prekės ženklo vadovė Evelyn Mazzocco atvirauja, kad pokyčiams prireikė laiko: „Turbūt, kai kas pasakys, kad mes gerokai vėluojame. Tačiau tokie pokyčiai milžiniškoje korporacijoje reikalauja laiko“, – sakė ji.
Manoma, kad naujoji Barbių serija padės pakeisti mergaičių požiūrį į tai, kaip turi atrodyti moters kūnas ir sugrąžins šios lėlės populiarumą.
Apie A. Graham
Reklamos kampanijose ir mados šou nuolat dalyvaujanti populiari manekenė 2013-aisiais sukūrė ir savo „plius dydžio“ apatinio trikotažo liniją.
A. Graham yra aktyvi judėjimo „Health at Every Size“ (liet. „Sveikata būnant bet kokio dydžio“) rėmėja. Pagrindinė šio judėjimo idėja – raginti žmones laikytis sveikos gyvensenos dėl geresnės savijautos ir sveikatos, o ne dėl svorio kontrolės ir išvaizdos bei mažinti diskriminaciją.
Be to, A. Graham gali pasigirti ne tik sėkminga karjera, bet ir daugybe gerbėjų: jos „Instagram“ paskyrą nuolat seka daugiau kaip 2,7 mln. internautų.