• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos nacionalinio šuolio į aukštį rekordo savininkė, lengvaatletė Airinė Palšytė laisvu nuo sporto metu su malonumu imasi modelio darbo ir stoja prieš fotografo objektyvą. Šiuo metu Rio de Žaneire vyksiančiai olimpiadai besiruošianti dailios išvaizdos sportininkė antrą kartą tapo drabužių prekės ženklo „AiMi“ 2016 metų pavasario/vasaros kolekcijos veidu.

7

Lietuvos nacionalinio šuolio į aukštį rekordo savininkė, lengvaatletė Airinė Palšytė laisvu nuo sporto metu su malonumu imasi modelio darbo ir stoja prieš fotografo objektyvą. Šiuo metu Rio de Žaneire vyksiančiai olimpiadai besiruošianti dailios išvaizdos sportininkė antrą kartą tapo drabužių prekės ženklo „AiMi“ 2016 metų pavasario/vasaros kolekcijos veidu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Kvietimų ir pasiūlymų dalyvauti įvairiose fotosesijose sulaukiu nemažai, tačiau tenka rinktis, nes visur tikrai nespėčiau. Šio prekės ženklo veidu sutikau būti dėl to, kad drabužiai yra labai artimi mano stiliui, todėl tokį ženklą tikrai malonu atstovauti. Juolab, kad sulaukiau daug komplimentų iš pačios Aidos, tad bendradarbiavimas tapo tik dar malonesnis“, - pasakoja „AiMi“ reklamos veidu tapusi A. Palšytė. Tai – antras kartas, kuomet Airinė tapo kūrėjos Aidos Einorės drabužių linijos modeliu.

REKLAMA

Olimpietė negaili pagyrų naujajai prekės ženklo „AiMi“ drabužių kolekcijai: „Tai – stilingi, lengvai prižiūrimi ir prie daug ko priderinami drabužiai. Savo spintoje turiu ne vieną „AiMi“ drabužį. Juos renkuosi ne tik leisdama laisvalaikį, bet ir dalyvaudama įvairiuose susitikimuose ar prabangiose šventėse“.

REKLAMA
REKLAMA

Prekės ženklui „AiMi“ kurianti A. Einorė pasakoja, kad A. Palšytę naujos kolekcijos veidu pasirinko neatsitiktinai. Ji viena gražiausių sportininkių Lietuvoje, savo išvaizda bei vidumi puikiai atspindinti prekės ženklo įvaizdį. „Visų pirmą, aš buvau orientuota į tai, kad kolekcijos veidas mokėtų pozuoti prieš fotoobjektyvą – Airinei tas puikiai sekasi. Ji tokia, kaip ir „AiMi“ – savo tikslo link juda po truputi, mažais, bet labai užtikrintais žingsniais“, - bendradarbiavimu su sportininke džiaugėsi A. Einorė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„AiMi“ kūrėja teigia, kad ši kolekcija skirta nuolat bėgančiai miesto moteriai, kuri ieško universalių aprangos sprendimų. „Kolekcijoje naudoju dirbtinę odą ir kitas įdomių struktūrų medžiagas. Gana intensyviai dominuoja bordo spalva. Nors ši spalva labiau asocijuojasi su rudeniu, tačiau šiuo metu ji mane užbūrusi. „AiMi“ rūbais gali apsirengti ne tik klasikinį stilių mėgstanti moteris, bet ir itin mada besidominti stileiva. Kuriu tai, kuo gyvenu“, - pasakoja Aida.

Ne tik kolekcijas kurianti, bet ir individualius užsakymus priimanti dizainerė tiki savo sėkme: „Aš užaugau tarp audinių, siuvėjų ir siuvimo. Turiu tikslą ir jo siekiu. Jaučiuosi savo vietoje, nes darau tai, ką sugebu, ir tai, kas man patinka“. „AiMi“ kūrėja džiaugėsi fotosesijoje dalyvavusia komanda – profesionalia stiliste Gabija Varnaite bei fotografe Egle Juozaityte. Bendrą profesionalios komandos rezultatą, kuris buvo įamžintas Vilniuje įsikūrusiame restorane „Grey“, išvysite kolekcijos fotosesijos nuotraukose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų