• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Apie tai, kad mada iš tendencijų diktatorės virsta asmeninio stiliaus išraiškos dalimi, kalbama jau kuris laikas: nuo didžiųjų dizainerių iki plačiosioms masės skirtų prekės ženklų mados kūrėjai stengiasi neatsilikti nuo srovės „sukurta asmeniškai man“. Ir tai yra absoliučiai priešinga ilgus metus vyravusiai srovei „sukurta visiems“.

37

Apie tai, kad mada iš tendencijų diktatorės virsta asmeninio stiliaus išraiškos dalimi, kalbama jau kuris laikas: nuo didžiųjų dizainerių iki plačiosioms masės skirtų prekės ženklų mados kūrėjai stengiasi neatsilikti nuo srovės „sukurta asmeniškai man“. Ir tai yra absoliučiai priešinga ilgus metus vyravusiai srovei „sukurta visiems“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Mano“, „man“, „apie mane“ – raktiniai žodžiai, kuriais pasiremia garsiausi pasaulio mados namai, leisdami klientams patiems išsirinkti viską – nuo spalvų, detalių, iki audinių ir tekstūrų. Dar greičiau ir lanksčiau į šią tendenciją reaguoja verslūs mados mylėtojai: atsiranda vis naujų ir vis originalesnių verslo startuolių, siūlančių klientams išradingas turimo garderobo individualizavimo paslaugas. Būtent šios idėjos įkvėptos dvi vilnietės – Jelena Balkūnaitė-Cyba ir Liudmila Butina – sukūrė išradingą mados startuolį: lietuvišką batų aksesuarų ženklą „Tapi-Tapi“.

REKLAMA

Aksesuarai – batams?!

„Galima sakyti, kad verslo idėją padiktavo šiuo metu visame pasaulyje įsigalėjusios mados tendencijos. Pirmoji – noras išsiskirti ir unikalaus asmeninio stiliaus paieškos. Antroji: galimybė transformuoti kokybiškus daiktus, juos pritaikant skirtingiems poreikiams – kai su vienais ir tais pačiais bateliais, vos pakeitęs kelias detales, gali eiti ir į verslo susitikimą, ir į pašėlusį vakarėlį,“ – sako J. Balkūnaitė-Cyba.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip tai atrodo praktiškai? Įsivaizduokite moteriškus klasikinius juodus aukštakulnius batelius. Iš ryto išėjusi iš namų moteris gali avėti juos darbe biure ir atrodys dalykiškai, po darbo – eiti į teatrą ir, pritvirtinusi prie jų elegantiškus kaspinėlius, sukurti rafinuotą stilių; o po teatro – užsukti į naktinį klubą ir su kailiniais pomponais visiškai pakeisti ne tik batelių stilių, bet ir savo nuotaiką.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Idėjų semiasi ir iš lietuviškų motyvų

Batų aksesuarų kolekcijoje – odiniai pakabukai, kailiniai pomponai ir prisegami kaspinėliai, kuriais mados ir originalumo gerbėjai gali puošti pačią įvairiausią avalynę – nuo aukštakulnių iki sportbačių.

REKLAMA

„Kuriant fringes – odinius liežuvius batams – įkvėpimo sėmėmės iš lietuvių liaudies ornamentų ir gamtos simbolių – saulės, lapų, gėlių. Matyt, ši mintis kilo bekeliaujant po odos gamintojų dirbtuves visoje Lietuvoje,“ – pasakoja Liudmila Butina, diplomuota architektė ir dizainerė. – Tuo tarpu užsegami kaspinėliai – tai mūsų duoklė ekstravagantiškam įvaizdžiui, kurį mėgstame, tačiau, kaip ir dauguma moterų, žinome, koks jis nepraktiškas. Todėl sukūrėme lengvą sprendimą atrodyti įspūdingai su jau turimais klasikiniais bateliais“.

REKLAMA

Tačiau labiausiai lietuvių širdis užkariavo tassel kutukai, kuriuos pačios kūrėjos vadina dabartinio dinamiško gyvenimo atspindžiu – kai tenka derinti motinystę, darbą, pomėgius. „Kutukai it spalvingas manikiūras suteikia žavingo prieskonio įprastiems sportbačiams ir visam įvaizdžiui. Juos paprasta užverti ant batraiščių, derinti įvairias spalvas ir suteikti aprangai to žavaus cinkelio, kurio taip visos trokštame,“ – kutukų populiarumo paslaptį aiškina viena prekės ženklo įkūrėjų J. Balkūnaitė-Cyba.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lietuviai klientai – atsargūs, bet smalsūs

Aistros madai ir batams suvienytos kūrėjos neabejoja, kad pasaulinė garderobo individualizavimo mada Lietuvoje tik stiprės: „Atsiranda vis daugiau lietuvių kūrėjų bei prekės ženklų, kurie siūlo gaminius su individualiais užrašais, aplikacijomis, logotipais. Lietuvos pirkėjai yra gana atsargūs, nepuola stačia galvą į naujas tendencijas, bet, kaip rodo mūsų patirtis, klientams patinka „daiktų individualizavimo“ idėja“.

Originalios idėjos autorės sako, kad iššūkių pristatant absoliučiai naujos koncepcijos produktą – netrūksta: nuo kasdienių technologinių ir gamybinių klausimų, iki aktyvaus bendravimo su Lietuvos ir užsienio klientais, stengiantis suprasti ir patenkinti jų poreikius bei lūkesčius. „Todėl noriai diskutuojame su klientais gyvai ar per socialinius tinklus, dažnai atliekame ir nestandartinius užsakymus, atsižvelgiame į jų pageidavimus dėl naujų spalvų ar modelių,“ – apie inovatyvaus mados verslo užkulisius pasakoja įkūrėjos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų