Sekmadienio tiesioginę interneto transliaciją iš Niujorko renginių centro „Pier 36“ pradėjo nepriklausomo roko atstovai „Arcade Fire“, kurie atliko savo naują dainą „Afterlife“ su mažų mergaičių choru.
Toliau virkavo Lady Gaga be savo peroksidinių plaukų ir makiažo, užsimaukšlinusi beisbolo kepuraitę su užrašu „Dope“. Tai buvo pirmas to paties pavadinimo dainos atlikimas – melancholiškas, aidint pianino garsams.
Vėlesni vaizdai parodė šią paslaptingą, neprognozuojamu elgesiu garsėjančią atlikėją scenoje pusnuogę ir, regis, apimtą kančios, o gerbėjus – bandančius ją paliesti.
Šou, kurį vedė aktorius Jasonas Schwartzmanas ir muzikantas bei komikas Reggie Wattsas, kūrybos direktorius Spike'as Jonze'as prieš renginį sakė, kad norėjo likti ištikimas eksperimentinėms „YouTube“ šaknims.
Pusantros valandos trukęs šou gal ir suskaldė interneto auditoriją, jei spręsime iš „Twitter“ paskelbtų komentarų, kuriuose kai kurie vartotojai skundėsi cenzūra, nes tiesioginė transliacija buvo kelis kartus sustojusi.
Tačiau „Proveržio“ apdovanojimas, kaip atrodo, atitiko S.Jonze'o tikslą, nes jį gavo „Macklemore & Ryan Lewis“, kurių klipas buvo nufilmuotas už 5 tūkst. dolerių, paskelbtas „YouTube“ ir sulaukė didelės sėkmės.
Pirmieji „YouTube“ muzikos apdovanojimai atsirado šalia nemažos virtinės įvairių apdovanojimų, tokių kaip „Grammy“, MTV videomuzikos apdovanojimai ir Amerikos muzikos apdovanojimai, tokiu metu, kai žmonės vis dažniau žiūri transliacijas internete.
Ne taip, kaip rinkoje įsitvirtinusių apdovanojimų atvejais, „YouTube“ apdovanojimų nominantai ir laureatai buvo renkami interneto amžiui deramu būdu: remiantis „auditorija, prenumerata ir/ar lojalumo metrika“, sako organizatoriai.
Nors geriausio vaizdo klipo kategorijoje buvo nominuotos tokios įžymybės kaip Miley Cyrus, Psy, Lady Gaga ir Justinas Bieberis, apdovanojimas atiteko „Girls' Generation“ dainai „I Got a Boy“.
Nominuoti klipai prieš sekmadienio šou buvo peržiūrėti daugiau kaip 1,9 mlrd. kartų, skelbia „YouTube“.
Eminemas gavo geriausio atlikėjo apdovanojimą ir per šou atliko „Rap God“, bet, nors ir garsėja gebėjimu šokiruoti, jo pasirodymas nėra prieštaringiausiai vertinamas vakaro numeris.
To „titulo“ tikriausiai nusipelno Lenos Dunham filmukas, kuriame jaunas, nelaimingos meilės kankinamas vyras, tikriausiai sergantis depresija, sutinka nusižudyti su ką tik sutikta mergina.
„Esu tokia laiminga, kad auditorija pasirinko dvigubą savižudybę, o ne romantiką. Jūs visi visada ištraukiat mane“, – po savižudybės imitavimo, kai „aukų“ kraujas tiško ant žiūrovų, „Twitter“ parašė L.Dunham, populiaraus HBO serialo „Merginos“ (Girls) kūrėja.
„YouTube“ apdovanojimų įteikimo ceremoniją savo dalyvavimu taip pat pagerbė smuikininkė Lindsey Stirling, kurios karjerą smarkiai paskatino ar net nulėmė ši dalijimosi klipais platforma. Be to, ji atsiėmė „Geriausios metų reakcijos“ apdovanojimą, kuris skiriamas už perdirbtus klipus ar parodijas.
Tuo tarpu „Fenomeno“ apdovanojimas atiteko Taylor Swift klipui „I Knew You Were Trouble“, o „Metų naujove“ buvo paskelbtas „DeStorm Power“.
Visų 10-ies „Metų atlikėjo“ kategorijos nominantų klipai nuo 2012 metų spalio iki šio mėnesio pradžios buvo peržiūrėti beveik 10 mlrd. kartų.
Pernai rugpjūtį reitingavimo agentūra „Nielsen“ paskelbė apklausos rezultatus, kurie rodo, kad 64 proc. Amerikos paauglių klausosi muzikos „YouTube“. Kad klausosi radijo, sakė ne daugiau kaip 56 proc. apklaustųjų.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.