Bendrovėms prireikia daugybės metų ir milijonų dolerių investuoti net į patį, rodos, paprasčiausią logotipą, kuris kartais turi paslėptas reikšmes – mums jomis sunku patikėti.
Daugelis mano, kad „McDonald’s“ logotipas reprezentuoja pirmąją greitojo maisto restorano raidę. Techniškai taip ir yra, tačiau įžvelgiama ir dar viena prasmė. Pasąmoningai didžiulė „M“ raidė simbolizuoja motinos krūtis. Turbūt bus sunku tuo patikėti, tačiau neabejoju, dabar į „McDonald’s“ žvelgsite kitaip.
Septintajame dešimtmetyje „McDonald’s“ nusprendė pakeisti savo įvaizdį, kada ir buvo pradėta minėta diskusija. Bendrovė pasamdė psichologą bei dizaino konsultantą Louisą Cheskiną, kuris teigė, jog auksinės arkos sukelia Freudo efektą, t.y. maistingų motinos krūtų atvaizdą, ko pasekoje praeiviai labiau išalksta.