Nors dar sausio mėnesį dainininkė Beyonce pranešė, jog bent pusmečiui pasitrauks iš intensyvios veiklos, nes „nusipelno ilgai lauktų atostogų“, tačiau netruko sugrįžti su nauja daina „Why don't you love me“, o dabar – su įspūdinga fotosesija savo mados namams „Dereon“. Kartu su mama Tina Knowles sukurta drabužių linija kasmet tampa vis populiaresnė. Žinoma – daugiausiai pačios Beyonce populiarumo dėka, teigia dailymail.co.uk.
Beyonce nuo pat mados namų įkūrimo pradžios tapo jų reklaminiu veidu. Nors, dažniausiai, aktoriams ir daininkams mados rinkoje taip ir nepavyksta įsitvirtinti, tačiau Beyonces istorija – išimtis. Jos ir mamos kuriam drabužiai yra palankiai vertinami mados kritikų, kartu su pagyrom, jog „kiekvieno sezono naujienos puikiai pataiko į vyraujančias mados tendencijas“.
Rudens-žiemos reklaminė kampanija diktuoja būsimą baikerišką ir rokenrolišką stilių. Sezono naujiena pagal Beyonce – tatuiruotės ant viso kūno. Kodėl nepaįvairinus kasdienio stiliaus?