Prekės ženklo atnaujinimas – tai platesnių įmonės įgyvendinamų strateginių pokyčių dalis. Juos inicijavo 2017 m. lapkritį „All Media Baltics“ žiniasklaidos grupę įsigiję nauji savininkai – JAV investicijų bendrovė „Providence Equity Partners“.
„Per pastaruosius 10 mėnesių įgyvendinome daugybę pokyčių, kurie visų pirma buvo orientuoti į paslaugų kokybės stiprinimą ir vartotojų patirties gerinimą. Atnaujinome naudojamą techninę įrangą, daug investavome į turinio kokybę, pradėdami aukštos raiškos (HD) formatu transliuoti žiūrovų pamėgtus kanalus, artimiausiu metu pranešime ir dar daugiau svarbių naujienų. Visa tai darome tam, kad galėtume savo klientams pasiūlyti naujos kartos televizijos paslaugas. Šiandien pristatomas prekės ženklas atspindi jau beveik metus vykdomą strateginį visos organizacijos atsinaujinimą“, - sako „TVPlay Home“ Baltijos šalių generalinis direktorius Anton Dziubenko.
Naujus pavadinimus ir vizualinį identitetą per pastaruosius keletą mėnesių pristatė ir kiti „All Media Baltics“ žiniasklaidos grupės nariai: sporto kanalas „TVPlay Sports“ (buvo „VIASAT Sport Baltic“), video portalas „TVPlay“ (buvo „TV3play“), vaizdo transliacijų internetu platforma „TVPlay Premium“ (buvo „Viaplay“). Prekės ženklų atnaujinimą lydėjo ir pačių paslaugų tobulinimas.
Iki šių metų pabaigos „TVPlay Home“ irgi numato pasiūlyti klientams naujų paslaugų ir sprendimų. Didžiausias dėmesys bus skirtas skaitmeninių paslaugų plėtrai ir turinio pateikimui skirtingose platformose, įskaitant išmaniuosius įrenginius.
Anot „TVPlay Home“ komercijos vadovės Lietuvai Monikos Žvinklytės, per pastarąjį dešimtmetį televizijos žiūrovų įpročiai ir lūkesčiai pasikeitė neatpažį stamai. Žmonės TV turinį žiūri ne tik per televizorių, bet ir telefonuose ir planšetėse. Įprastą TV žiūrėjimą papildo ar net pakeičia vaizdo transliacijos pagal poreikį (angl. video on demand). TV patirtis iš kolektyvinės vis dažniau virsta individualia – kiekvienas šeimos narys žiūri tai, kas aktualiausia asmeniškai jam.
„Atsinaujinančioje „TVPlay Home“ atsižvelgsime į šią naują realybę. Būtent todėl naujojo prekės ženklo šūkis – „Kiekvienam Tavo Aš“. Jis atspindi augančią būtinybę pritaikyti televizijos paslaugas prie skirtingų vartotojų poreikių, kiekvienam pasiūlant tai, ko labiausiai reikia. Kažkam tai bus galimybė žiūrėti mėgstamą serialą išmaniajame telefone važiuojant viešuoju transportu, kitam – būtinybė stebėti svarbias sporto rungtynes HD formatu per plačiaekranį televizorių namuose. Kuo platesnė turinio įvairovė pasiekiama kuo patogesniu būdu – toks mūsų kertinis pažadas žiūrovui, o nuolatinis siekis gerinti vartotojo patirtį – svarbiausia strateginė kryptis. „TVPlay Home“ komanda yra pasirengusi šiam iššūkiui“, - sako M. Žvinklytė.