Klipo sėkmė – paslaptis. Tačiau jau atsirado spėjimų, kad korėjiečio prodiuseriai susitarė su „YouTube“, kad reikėtų pasiekti naujus stebuklingus žiūrimumo rodiklius, nes augimas išties kelia įtarimą. Įdomu, kiek laiko prireiks „Gentleman“, kad taptų antru istorijoje milijardiniu klipu? Jeigu vertinti pagal dabartinius augimo tempus, tai apie mėnesį.
Iš esmės labai nedaug „YouTube“ klipų sugebėjo įveikti tą patį šimto milijonų peržiūrų barjerą. Tokių filmukų yra apie tris dešimtis. Daugiausia tai yra, žinoma, Justino Bieberio, Lady Gaga ir kitų jaunimo dievaičių kūriniai, tačiau tarp rekordininkų yra ir keletas netikėtų herojų.
„Charlie Bit My Finger – Again!“ (521 milijonas)
Trečią vietą absoliučioje įskaitoje, iš karto po PSY ir J. Bieberio, su puse milijardo peržiūrų užima video „Charlie įkando man į pirštą – vėl!“. Filmuke maždaug keturių metų berniukas kiša pirštą į savo jaunesniojo brolio burną, o vėliau pareiškia: „Charlie, taip labai skauda.“ Kūdikis kikena. Juokinga, bet kas privertė šį filmuką peržiūrėti virš penkių šimtų milijonų kartų?
„Evolution of Dance – By Judson Laipply“ (212 milijonų)
Tarp bejonsių ir visokiausių keičių perių klipų galima rasti pirmą tikrą 2006 metų internetinį virusą: komikas ir šokėjas Judsonas Laipply su savo numeriu „Šokio evoliucija“. Per šešias minutes vaikinas spėja parodijuodamas atlikti 32 skirtingus šiuolaikinius šokio stilius. Filmukas labai prastos kokybės, tačiau tai nesutrukdė jam surinkti 212 milijonų peržiūrų ir savo laiku tapti pirmuoju „YouTube“ rekordininku.
„Potter Puppet Pals: the Mysterious Ticking Noise“ (141 milijonas)
Filmuke, kurį sukūrė jaunas amerikiečių animatorius Neilas Cicierega, viena po kitos atsiranda mažytės lėlės, vaizduojančio Harry Potterio istorijų herojus. Kiekvienas savo ritmu pasako savo vardą, kartu viskas susideda į juokingą dainą. Vertėtų pridėti – kiekviena lėlė telpa ant vieno piršto.
„Ultimate Dog Tease“ (135 milijonai)
Šiame filmuke šeimininkas už kadro kalbasi su savo šunimi apie skanų maistą. Šuo vis atveria burną ir parodo įvairias grimasas. Prie filmuotos medžiagos pridėtas toks garsinis apipavidalinimas, kad iš tiesų atrodo, kad gyvūnas emociškai kalba.
„The Annoying Orange“ (133 milijonai)
„YouTube“ hitas, kuris drąsiai galėtų pretenduoti į mažiausiai sofistikuoto vardą. Apelsinas, į kurį „įmontuotos“ žmogaus akys ir lūpos, tyčiojasi iš tokio paties obuolio. Galėtume tai pavadinti – „bukai pažvengti“. Apie šį įkyrų vaisių autoriai jau sukūrė visą serialą.
„Skrillex – Scary Monsters and Nice Sprites“ (129 milijonai)
Unikalus atvejis: atlikėjo Skrillex daina „Scary Monsters and Nice Sprites“ surinko savo milijonus net be paties klipo.
„Susan Boyle – Britains Got Talent“ (122 milijonai)
S. Boyle pasirodymo talentų šou įrašas – instrukcija Pelenei. Kai 47 metų tetulė pasirodė scenoje ir pareiškė, kad nori tapti profesionalia dainininke, iš jos juokėsi ir žiūrovai, ir vedėjai. Tačiau vos tik ji uždainavo, visa salė jai atsistojusi plojo. S. Boyle pasiekė savo – jos albumas tapo sensacija visame pasaulyje ir sumušė daugybę rekordų.
„BED INTRUDER SONG!!!“ (113 milijonų)
Paprastas vaikinas iš Alabamos prieš dvejus metus pateko į naujienų laidas su savo emocingu pasakojimu, kaip jis išgelbėjo sesę nuo išprievartavimo. Muzikantas Gregory Brothersas pridėjo keletą efektų ir sumontavo iš reportažo muzikinį klipą, kuris surinko virš 100 milijono peržiūrų.