Reklama turi parduoti produktą. Tačiau kartais atsitinka taip, kad „susimauna“ net ir patys garsiausi dizaineriai. Roberto Cavali ne išimtis.
Didžiausias sezono nesusipratimas. Tikra beskonybė. Baisiausia, ką pastaruoju metu teko matyti. Štai tokiais ir kitais panašaus pobūdžio komentarais įvairiuose užsienio mados bloguose yra apibūdinama italų dizainerio naujoji reklama.
Ir iš tiesų, pažvelgus į manekenių Carolyn Murphy ir Isabeli Fontana veidus ir kūnus matyti, kad ryškiai persistengta su savaiminio įdegio kremu. Toks per smarkiai apskrudusios odos efektas vargu ar atrodo žavingai ir gaiviai.
Neigiamų atsiliepimų susilaukė ir pats reklaminės fotosesijos sumanymas. Nuotraukose manekenės pozuoja tingiai įsitaisiusios lovose, o tokią prabangą, pasak komentatorių, vargu ar daugelis iš mūsų šiandien galėtų sau leisti. Be to, daugeliui užkliuvo fotosesijai parinkti ir ne patys gražiausi Roberto Cavalli kurti apdarai.
Nepaisant šių kritikų, ši reklama gali būti ir puikus pavyzdys dirbtinio įdegio fanatikėms. Gal vaizdelis "iš šalies" paskatins jas susimąstyti? Juk pastaruoju metu gražu ir madinga tai, kas saikinga ir natūralu...