Šiandien mados namai pristato savo 2015-ųjų pavasario–vasaros sezono kampaniją, kuriai fotografavosi dvi Didžiosios Britanijos mados ikonos – N. Campbell ir J. Dunn.
Vyriausiojo mados namų dizainerio Ch. Bailey sugalvota ir pasiūlyta reklaminė kampanija buvo patikėta mados fotografui Mario Testino. Fotosesija vyko Londone, o nuotraukose perteikiama optimistiška ir pakili 2015 metų pavasario–vasaros kolekcijos nuotaika. Vizijos ašimi tapo naujausios klasikinio „Burberry“ lietpalčio interpretacijos, taip pat – pasakų knygų viršelius atkartojantys piešiniai ir rankomis tapytos detalės.
Naujausia kampanija pristato eklektišką modernių Didžiosios Britanijos talentų komandą:
Naomi Campbell kampanijai pozavo pirmą kartą nuo 2001 metų, kai fotografavosi kartu su Kate Moss;
Jourdan Dunn šiems mados namams atstovauja jau ketvirtą kartą. Pirmoji jos kampanija buvo fotografuota dar 2011-aisiais kartu su kitu žymiu modeliu Cara Delevingne;
George’as Barnettas yra britų muzikantas – jis groja būgnais grupėje „These New Puritans“. Taip pat šiuo metu jis yra „Burberry“ kvapo „Brit Rhythm“ veidas;
George’as Le Page’as yra grupės „Of Empires“ būgnininkas, tai jo pirma „Burberry“ kampanija. Jis demonstravo pirmąjį ir paskutinį modelius 2015 metų pavasario–vasaros kolekcijos pristatyme.