Moteriško apatinio trikotažo pirkimas priverčia greičiau plakti vyrų širdis, rodo naujas tyrimas.
Tuo tarpu dailiosios lyties atstovėms tai tas pats kaip puošnios vakarinės suknelės ar batelių pirkimas.
Tyrimo metu buvo siekiama išsiaiškinti, kokias prekes klientai vertina entuziastingiausiai – specialių prietaisų pagalba buvo stebimas 1000 pirkėjų pulsas.
Paaiškėjo, jog 20 - 40 metų amžiaus abejų lyčių pirkėjų širdis smarkiau plakti priverčia skirtingi dalykai.
Moteriškas apatinis trikotažas gerokai pralenkė likusias prekes, kurias pirkdami vyrai jaudinosi labiausiai. Kiti gan populiarūs daiktai šiame sąraše – televizoriai bei garso aparatūra.
„Rodos, vyrai mėgaujasi pirkdami kažką ypatingo savo mylimosioms“, - sako tyrimo vadovas.
Dar vienas įdomus dalykas: moterų pulsas šiek tiek padidėja vos įžengus į parduotuvę, tuo tarpu vyrų širdis stipriau plakti pradeda tik sprendžiant, kurią tiksliai prekę pirkti ar jau už ją mokant.