Jodie Weston pavargo nuo „influencerės“ etiketės. Socialinių tinklų žvaigždė, išgarsėjusi po pasirodymo laidoje „Rich Kids Go Skint“, sako, kad žmonės visuomet laikosi stereotipų susipažinę su ja.
Peržiūrėję jos „Instagram“, kai kurie mano, kad ji yra tuščia, neturinti jokio gilumo. Kai prieš kelerius metus ji norėjo pradėti naują DJ verslą, ji pastebėjo, kad žmonės į ją nežiūri labai rimtai.
„Žmonės juokdavosi iš manęs, kai sakydavau, kad noriu būti DJ, ir atstumdavo mane, kol dar neparodžiau, ką galiu. Apie influencerius vyrauja didžiulis stereotipas, kad jie yra netalentingi ir dažnai kvaili, todėl iš jų dažnai juokiasi arba iš pradžių net nesuteikiamos progos“, – sakė ji „Daily Star“.
Jodie pridūrė: „Visuomet matai influencerius, švenčiančius gyvenimą ir sudarančius sutartis su įvairias prekės ženklais, bet niekada nematote pasekmių. Man atsibodo, kad mane persekiojo stereotipai, ir nusprendžiau užsiimti tuo, ką mėgau daryti – būti DJ.
Tačiau netrukus supratau, kad niekam nerūpėjo, kokį talentą turiu, nes viskas, ką jie matė, buvo stereotipas ir žodis „influencerė“. Jei man tektų tai daryti iš naujo, savo DJ karjerą tikrai pradėčiau daug anksčiau – ir jei tada norėčiau tapti influencere, turėčiau tokią galimybę.
Tačiau negaliu atsukti laiko atgal, viskas, ką dabar galiu padaryti, tai pabandyti sukurti savo gerbėjų bazę, kurie žino, kad niekada nevertėtų spręsti apie knygą pagal jos viršelį“.
Nors kai kurie žmonės mano, kad buvimas influenceriu yra žingsnis į šlovę ir turtus, Jodie perspėjo, kad tai gali jiems pakenkti, jei ateityje norės karjeros pokyčių.
„Jei manote, kad „įtaka“ yra durys į galimybes, būtinai pagalvokite, kokią karjerą norite pradėti. Tada pritaikykite savo kuriamą turinį, t. y. jei jums patinka kūno rengyba, skelbkite daugiausia su kūno rengyba/sveikata susijusį turinį.
Jei būti turinio kūrėju yra viskas, ką norite dirbti visą likusį gyvenimą, arba norite sudaryti sandorį su mados prekės ženklu, galbūt tai jums tinkamas kelias, bet jūs turite būti strategiški ir apsupti save tinkamais žmonėmis. Jei norite tęsti savo karjerą ir tapti finansų įmonės dėstytoju ar generaliniu direktoriumi, reikėtų persvarstyti ar norite būti influenceriu“, – sakė ji.