• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš kelis mėnesius Lietuvą apskriejęs fotobūdelės skandalas žaibiškai išgarsino jos veikėjus. Savo tapatybės neslėpusi Skaistė Mood pritraukė nemažai sekėjų ir neslėpė, kad iš šio skandalo nori pasipelnyti. Nors nemažai žmonių piktinosi poros elgesiu, pati Skaistė su vaikinu rodosi per televiziją ir save vadina nuomonės formuotoja.

Prieš kelis mėnesius Lietuvą apskriejęs fotobūdelės skandalas žaibiškai išgarsino jos veikėjus. Savo tapatybės neslėpusi Skaistė Mood pritraukė nemažai sekėjų ir neslėpė, kad iš šio skandalo nori pasipelnyti. Nors nemažai žmonių piktinosi poros elgesiu, pati Skaistė su vaikinu rodosi per televiziją ir save vadina nuomonės formuotoja.

REKLAMA

Reklamos guru, soc. tinklų vartotojams išgarsėti padedanti Monika Rachinštein-Monika Ra su naujienų portalu tv3.lt pasidalino, kad prieš kurį laiką į ją kreipėsi fotobūdelės skandale išgarsėjusi Skaistė Mood su prašymu padėti.

Sulaukė fotobodūlės skandale išgarsėjusios lietuvės skambučio

„Kiek supratau, ji norėjo, kad aš jai padėčiau visoje šioje situacijoje. Aišku, smulkiai detalių ir pokalbių negaliu viešinti, bet iš esmės ji manęs paprašė pagalbos ją padėti „išsukti“ šioje situacijoje.

Aš pamaniau, kad ji nori išsisukti, nes tai yra gėdinga istorija, bet vėliau, susirašinėjant paaiškėjo, kad ji vieną ar kitą faktą meluoja. Ir paskui nusprendžiau niekuo nepadėti ir nesileisti net į pokalbį“, – kalbėjo ji.

REKLAMA
REKLAMA

„Ji greičiausiai norėjo kiek kitaip išspręsti visą situaciją. Bet kai sužinojau, kad kai kuriose vietose ji meluoja, supratau, kad niekas negarantuoja, kad visa situacija nebuvo suplanuota. Todėl ir nelindau į visą situaciją, į visą bėdą.

REKLAMA

Iš pradžių norėjau padėti merginai, kuri pakliuvo į bėdą, bet panašu, kad ji visai nepapuolė į jokią bėdą, o kad greičiausiai tai buvo planas išpopuliarėti“, – dalinosi žinoma moteris.

Kreipiasi ir kiti

Žinomos moters teigimu, į ją neretai kreipiasi žmonės, norintys visais įmanomais būdais išgarsėti. Tiesa, kartais sau dėmesio nori pritraukti ir aukštas pareigas turintys žmonės.

„Yra žmonių, kurie pas mane ateidavo su norais būti kaip Viktorija Siegel. Prašydavo padaryti jiems dramų, skandalų. Pas mane ne tik ateina paprastos mergaitės ar paprastų profesijų žmonės, bet būna, kad ateina ir labai rimtų profesijų žmonės ir prašo būti tokie kaip Siegel.

REKLAMA
REKLAMA

Labai blogai, kad jie nesupranta, kad tai pats blogiausias kelias. Taip, skandalai augina sekėjus, žmones, bet tu to niekada nenusiplausi. Žmonės galvoja, kad viskas užsiglaistys, kad po kiek laiko viskas pasimirš.

Bet ne, žmonės tokių dalykų nepamiršta. Dažnai žmonės nenori dėti daug pastangų, o visko nori čia ir dabar. Tas ir yra keisčiausia, kad man tokius pareiškimus ir pageidavimus duoda. Visada įspėju, kokios to pasekmės, bet kiek mačiau, tas žmogus ir toliau darosi skandalus“, – dalijasi Monika.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Manau, kad į mane Skaistė ir kreipėsi dėl to, kad gavo tą populiarumą ir net nežinojo, ką su juo daryti, kaip jį išnaudoti. Aišku, yra žmonių, kurie iš tokių skandalėlių užauga, paskui sau pasidaro veiklas, įmones, pelną, bet tai jiems padeda tik marketingistų komanda. Kitais atvejais yra kaip Maybachas – turi vis daryti kažkokias nesąmones, kad galėtų išlaikyti susidomėjimą juo. Nes pritraukti žmonių dėmesį ir jį išlaikyti yra labai sudėtinga.

REKLAMA

Net ir blogeriai kartais susimąsto, kaip išlaikyti žmonių dėmesį – turi analizuoti jų elgseną, norus, lūkesčius, kas yra „ant bangos“ ir kokios naujienos iš tiesų domina.

Nėra taip, kad parodysiu savo gyvenimą ir viskas taip gerai eisis. Tikrai ne. Aišku, galima judėti toliau, bet vis vien ji to niekada jau nebenusiplaus“, – dalijasi pašnekovė.

Moteris teigia, kad tokie skandalai gali daryti įtaką ir jų šeimai:

„Pasimatys ir pasekmės tada, kai susilauks vaikų. Jei čia dabar viską daro tik dėl finansinės gerovės, tai manau, kad visos pasekmės ryškiai pasimatys kai susilauks vaikų.“

REKLAMA

„Dabar verslai pamatė, kad ji yra ant bangos ir dėl to pas ją perka reklamos. Turbūt nėra daug influencerių, kurie sulaukia daug dėmesio ir gali gerai išreklamuoti prekę. Tai tikrai faktas, kad jai kelis mėnesius didelės įmonės siūlys reklamuoti jų produktus – greičiausiai ji net nesuvokia, kokiomis kainomis jai reikia tas reklamas imti ir ji tą dalyką išnaudoja. Bet manau, kad įmonės turėtų labai gerai pagalvoti, pas ką perka reklamą.

Čia kaip buvo tos „blondės su geliku“ atveju – buvo apkaltinta feikų nešiojimu, tad tikrai įmonėms kažkokio gero įvaizdžio nesuteikia. Nereikia visada imti to, kas dabar populiaru ir yra ant trendo“, – teigia Monika. 

mokinkites vaikai. Kam tos mokyklos, univerai? nei jus tapsite garsiais, nei turtingais.. a vat, darykite mineta atvirai, dekite i feisnukaka ir pinigai patys kris.. gal ant suoliuko ir dar bomzui kokiam, buvo juk taip, tik neturejo feisbuko veikejai, tai nelbai uzsikale babkiu..
Kūrvai iš būdelės
Kūrvai iš būdelės
Laukiame įrašo kaip tam lochui šikną išlaižai dabar. Išgarsėsi ir daug reklamos užsakymų turėsi, lerva.
Ką ten rodyti. Nei papų,neifigūros.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų