• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prekės ženklo „Top to Bottom“ įkūrėja Gabrielė Gineikaitė pristato atsakingai kurtą namų aprangos kolekciją. Joje – iš dviejų pusių dėvimi laisvalaikio chalatai. Tai pirmoji kolekcija, kurioje prekės ne tik moterims, bet ir vyrams, rašoma pranešime spaudai. 

29

Prekės ženklo „Top to Bottom“ įkūrėja Gabrielė Gineikaitė pristato atsakingai kurtą namų aprangos kolekciją. Joje – iš dviejų pusių dėvimi laisvalaikio chalatai. Tai pirmoji kolekcija, kurioje prekės ne tik moterims, bet ir vyrams, rašoma pranešime spaudai. 

REKLAMA

Kolekcijos veidu tapo žymus lietuvių modelis 

Vyriškos linijos veidu G. Gineikaitė pasirinko žymų lietuvių modelį Tuen Simoną Pham. Jie kartu įsiamžino kolekcijos pristatymo fotosesijoje, kuri vyko Kauno apylinkėse stūksančiame apleistame dvare. 

„Džiaugiuosi, kad pagaliau asortimente atsirado prekių ir vyrams. Pradėjusi planuoti kolekcijos fotosesiją, iš karto pagalvojau apie Simoną. Dar prieš susisiekdama su juo buvau įsitikinusi, kad jis idealiai atspindės mūsų prekės ženklą vyriškame fronte. Per fotosesiją tiek Simonas, tiek aš su komanda jautėmės puikiai. Apleisto dvaro aplinka suteikė nuotraukoms paprastumo bei estetikos pojūtį, tad rezultatais esu labai patenkinta“, – pasakojo dizainerė.

Sukurta su mintimis apie kalėdines dovanas

G. Gineikaitė atskleidžia, kad šią kolekciją sukurti paskatino tobulos kalėdinės dovanos paieškos. Dažnai sukdama galvą, ką padovanoti draugams ir giminaičiams, ji sugalvojo sukurti dovanas poroms. 

REKLAMA
REKLAMA

„Chalatas – daiktas, praverčiantis visiems. Norėjau sukurti prekę, kuria galėtumėte pradžiuginti savo artimuosius. Nusprendėme perkantiems chalatą papildomai padovanoti plaukų ir veido rankšluosčius, o susikooperavę su kitais lietuvių kūrėjais dar pridėjome ir po nedidelę dovanėlę SPA ritualams namuose“, – džiaugėsi drabužių kūrėja. 

REKLAMA

Išlaikyta pagrindinė prekės ženklo idėja

Naujausi laisvalaikio chalatai pasiūti naudojant dvipusę medžiagą. Švelnioji pusė iš minkšto bambuko ir medvilnės audinio sušildys ir apgaubs jaukumu, o grublėtoji medvilninė pusė nusausins odą ir atstos rankšluostį. Vienam chalatui pasiūti panaudojama 5 m audinio, kuris atitinka ISO 9001 ir ISO 4001 aplinkosaugos bei kokybės standartus. 

„Mūsų kolekcija pagaminta iš tokių audinių, kurių gamybos principai paremti neigiamo poveikio aplinkai mažinimu, efektyvesniu gamtos resursų naudojimu ir aplinkosaugos sąmoningumo principais. Visos iki šiol išleistos kolekcijos pasižymėjo daugiafunkciu drabužio panaudojimu bei skleidė tvarios mados žinią. Šioje kolekcijoje taip pat stengiamės išlaikyti tą pačią koncepciją. Neabejotinai išlaikysime šią tradiciją ir toliau skatinsime žmones atsakingiau žiūrėti į madą“, – teigia G. Gineikaitė. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų