• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sulaukęs 37-erių mirė plius dydžio nuomonės formuotojas Edgaras Landaverde. Skaudžią žinią jo šeima patvirtino vyro sekėjams. 

Sulaukęs 37-erių mirė plius dydžio nuomonės formuotojas Edgaras Landaverde. Skaudžią žinią jo šeima patvirtino vyro sekėjams. 

REKLAMA

„Mūsų šeimai ši žinia labai skaudi, bet mes viską turime pranešti jums: mūsų mylimas sūnus paliko šį pasaulį. Norime padėkoti kiekvienam iš jūsų už meilę ir dėmesį, kurį jam parodėte“, – kalbėjo jis. 

Jo šeima taip pat paprašė sekėjų prisijungti prie jų ir sudalyvauti jo atminimo pagerbime.

Žinia apie staigią jo mirtį sukrėtė sekėjus, nes, kaip žinoma, jis nesirgo jokiomis ligomis, rašo dailymail.co.uk.

Nors vyro mirties priežastis niekada nebuvo atskleista, kai kurie jo sekėjai nevengė spėlioti. 

Kai kurie „Instagram“ sekėjai komentavo, kad velionis niekad per daug nesirūpino savo sveikata ir kad jo mirtį nulėmė nesveikas gyvenimo būdas. 

REKLAMA
REKLAMA

Kiti sekėjai taip pat pastebėjo, kad paskutiniuose savo vaizdo įrašuose Edgaras neatrodė itin geros būnklės. 

Šis vyras internete buvo geriau žinomas kaip Callejas 503. Jis buvo kilęs iš Salvadoro ir daugiausia kūrė turinį „YouTube“ platformai.  

REKLAMA

Kiti sekėjai išreiškė užuojautą. 

Savo „YouTube“ platformą jis sukūrė dar 2012-aisiais ir kūrė turinį apie apie įvairias greito maisto užkandines bei linksmus nutikimus iš savo kasdienio gyvenimo. 

Viename savo vaizdo įrašų Edgaras skundėsi dėl to, kad nuomonės formuotojai jo šalyje visai nevertinami. 

„Labai vertinu, kai prekių ženklai ar žmonės pamato ir įvertina mano darbą, nes mano šalyje, Salvadore, prekių ženklai neremia turinio kūrėjų.

REKLAMA
REKLAMA

Jie mieliau moka didžiulius pinigus už dalyvavimą televizijoje, nors mes turbūt galėtume suteikti jiems geresnę reklamą. Mūsų darbas, reklamos tikrai duoda nemažai rezultatų, mes pasiekiame nemažą auditoriją. 

Nemažai kompanijų tiesiog nori sudaryti barterinius mainus ir kratosi investavimo galimybių. Visgi tos pačios kompanijos išleidžia daug pinigų kitoms platformoms – radijui bei televizijai. 

Tačiau kas šiais laikais žiūri televizorių ar klausosi radijo? Viskas juk yra internete“, – kalbėjo velionis. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų