Žiniasklaidos tyrimų bendrovės „TNS LT“ preliminariais duomenimis, sekmadienį „X Faktoriaus“ superfinalas buvo žiūrimiausia laida šalyje: TV3 prie ekranų pritraukė 23,6 proc. žiūrovų, o artimiausias konkurentas – vos 16,1 proc.
Lyginant antrąjį „X Faktoriaus“ sezoną su artimiausio konkurento muzikinio projekto nauju sezonu, TV3 projekto pranašumas akivaizdus: „X Faktoriaus“ reitingas – 10,9, o artimiausio konkurento – 9,5. Finansiškai aktyvioje – 15-49 metų žiūrovų auditorijoje atotrūkis dar didesnis: 13,2 prieš 7,8 TV3 naudai.
„TNS LT“ televizijos auditorijos tyrimo duomenimis (2012 spalis – 2014 sausis), lyginant pirmąjį ir antrąjį „X Faktoriaus“ sezonus, projekto populiarumas dar labiau išaugo. Antrąjį sezoną rinkosi net 18 proc. daugiau žiūrovų, o ištikimiausi gerbėjai jau laukia ir trečiojo sezono.
To paties tyrimo duomenimis, padidėjo jaunimo bei vyresnio amžiaus žiūrovų dalis, antrasis sezonas dar labiau sudomino moteris bei mažų ir vidutinių miestų gyventojus.
TV3 – jau 10 metų žiūrimiausia televizija Lietuvoje!