• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Meghan Markle norėtų, kad jos puoselėjamam gyvenimo būdo prekės ženklui geriau sektųsi rinkoje...

Meghan Markle norėtų, kad jos puoselėjamam gyvenimo būdo prekės ženklui geriau sektųsi rinkoje...

REKLAMA

Teigiama, kad princo Harry žmona Meghan Markle yra nusiminusi, jog jos gyvenimo būdo prekės ženklas vystosi ne taip, kaip ji tikėjosi.

Buvusi aktorė, kuri po vestuvių tapo Sasekso hercogiene, pavasarį pristatė savo naują gyvenimo būdo prekės ženklą „American Riviera Orchard“, tačiau dabar verkia, nes prekės ženklui nesiseka, rašo jauns.lv.

Karališkosios šeimos ekspertas Tomas Quinnas papasakojo „Mirror US“ apie situaciją.

„Ji mėgsta žiniasklaidos dėmesį ir negali pakęsti apklausų, rodančių, kad ji ir Harry nebėra labai įdomūs amerikiečių visuomenei“, – teigė jis.

Tomas Quinnas pridūrė, jog Meghan ašarojo, kai buvo pristatytas jos prekės ženklas.

„Naujoji braškių uogienė buvo plačiai išjuokta kaip brangi ir niekuo ypatinga. Dabar ji pasiekė tokį lygį, kad mano, jog viskas, ką ji daro, bus neteisingai apšmeižta.

Kaip ir jos vyras, mano, kad žmonės ją kritikuoja neteisingai – ji negali suprasti, kodėl žmonės nesižavi jos darbais“, – kalbėjo ekspertas.

Kaip tokia zviazda gali būti kam nors įdomi? Padarė auką iš antraeilio britų princo, ir tai didžiausias jos "pasiekimas" gyvenime. Net su savo nuosava gimine nesugeba sugyventi.
Atsarginio žmona pradėjo skųstis kad niekam uogienės braškių su kosmine kaina nebereikia. markle tokia ir yra. Apie nieką
as beveik verkiu kad rasote toki mesla
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų