Po „Instagram“ paskyros pristatymo buvo paskelbtas jos būsimo „Netflix“ serialo „Su meile, Meghan“ anonsas, o jos podkasto bendradarbė „Lemonada Media“ užsiminė apie naują turinį.
Nors jos gyvenimo būdo serialo, kurio premjera numatyta sausio 15 d., anonsas sulaukė kai kurių kritikos, abejojančių jo patrauklumu plačiajai visuomenei, viešųjų ryšių ekspertė Ms Smith pagyrė Meghan už tai, kad ji perima influencerės archetipą ir orientuojasi į konkrečią auditoriją, skelbia mirror.co.uk.
„Iš pirmo žvilgsnio kruopščiai parinkti įrašai (bėgimas paplūdimyje, piešimas 2025 smėlyje, o pabaigoje - kikenimas) ir nušlifuotas parodos anonsas gali pasirodyti pernelyg saldūs, galbūt net išgalvoti.“
Ji pridūrė: „Tačiau panašu, kad šis atitikimas influencerio archetipui - tai Meghan pagaliau priimanti savo autentiškąjį ‚aš‘.“
Daug metų siekusi būti žinoma, dabar ji pateikia versiją, kuri atitinka tikruosius jos polinkius.
„Prabangi aplinka (išsinuomotame dvare), idealizuotas namų palaimos vaizdavimas ir siekiamybė gyvenimo būdo turinyje yra ne nukrypimai, o tikrojo jos prekės ženklo tapatybės atspindys.
Atrodo, kad toks požiūris skirtas auditorijai, kuri tokią prabangą laiko siekiamybės viršūne. Šį kartą tai atitinka prekės ženklą.“
M. Smith pastebėjo, kad Meghan pasirinkimas priimti savo „autentiškąjį aš“, pasirinkus įtakingųjų gyvenimo būdą, yra „protingas ilgalaikis žingsnis“.
Tai reiškia, kad jos pasakojimas „pagaliau atitinka tai, kas ji iš tikrųjų yra“.
Ji patikslino: „Iš tikrųjų manau, kad, žvelgiant iš ryšių su visuomene perspektyvos, tai yra protingas ilgalaikis jos žingsnis. Nors ryšių su visuomene srityje galime formuoti pasakojimus ir naudoti šiek tiek dūmų ir veidrodžių, dirbti su žmogumi, kuris yra autentiškas, yra be galo lengva.“
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!