Natalija Zvonkė praėjusiais metais dūzgė kaip bitutė. Sklandė kalbos, kad ją buvo galima pamatyti ne tik įsijungus televizorių ar atsivertus laikraštį, bet ir atsidarius šaldytuvą. Kad Zvonkė – matomiausias Lietuvos žmogus, patvirtina ir objektyvūs skaičiai. Naudojant formulę apskaičiuota, jog šios personos populiarumo indeksas yra beveik dvigubai didesnis už antroje vietoje likusios Agnės Jagelavičiūtės indeksą.
Įdomu tai, kad matomiausių veidų sąraše – tik vienas vyras. Galima numanyti, kad ir jis ten atsidūrė savo sutuoktinės Natalijos Zvonkės dėka.
Net pusė, patekusių į matomiausiųjų dešimtuką, – dainininkai. Iš tos pusės net trys – grupės „69 danguje“ narės.
Remiantis Lietuvos spaudos kiekybine ir kokybine turinio analize buvo atliktas apibendrinimas ir išskirta keletas Matomumo strategijų:
Dalyvavimo strategija. Būtent ją pasirinko Asta Valentaitė-Pinkevičienė ir Violeta Repčenkaitė-Blėdienė. Šios moterys vengia skandalų, tačiau niekuomet neatsisako ateiti į VIP‘inį vakarėlį ar pristatymą.
Plepėjimo strategija. Šią strategiją renkasi grupės „69 danguje“ narės Nijolė Pareigytė, Ingrida Martinkėnaitė bei Natalija Zvonkė. Tai, matyt, lengviausias savęs populiarinimo kelias. Nereikia veltis į skandalus, vaikščioti į vakarėlius, užtenka papasakoti žurnalistams apie gyvenimiškas smulkmenas – pirkinius, augintinius, automobilius, šukuosenas ir kt.
Pasikeitimų strategija. Pasirinkę šią strategiją – pakankamai drąsios, ekstravagantiškos asmenybės. Pavyzdžiui, Agnė Jagelavičiūtė ar Skaiva Jasevičiūtė. Jos apie savo gyvenimą daug nepasakoja, bet susidomėjimą savo persona kurstyti moka. Pavyzdžiui, Agnė: netikėtai dingsta iš viešumos, paskui taip pat netikėtai pasirodo. Ir kokius tris kartus per mėnesį pakeičia šukuoseną.
Paslaptingumo strategija. Ją pasirinkusios Goda Sabutytė ir Aistė Paškevičiūtė moka flirtuoti su žiniasklaida. Šiek tiek praskleidžia asmeninio gyvenimo skraistę, paskui vėl slapstosi – taip žadindamos aplinkinių smalsumą.
2009-ais metais portalas „Balsas.lt“ Lietuvos pramogų pasaulį tyrinės toliau. Stebėsime, skaičiuosime matomiausius veidus, analizuosime jų matomumo priežastis ir ieškosime lietuviškosios Paris Hilton.