• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pop karalienė laiko veltu nešvaisto. Visai neseniai Madonna tapo Dolce & Gabanna prekės ženklo veidu, pristačiusiu 2010 metų  pavasario ir vasaros kolokeciją.

REKLAMA
REKLAMA

Nuotraukos spausdinos žurnale „Vanity Fair“ primena prancūzišką provansą, o Madonna - nusivylusią namų šeimininkę. D&G žino kaip subtiliai perteikti kolekcijosskonį“ ir koks modelis tam labiausiai tinka.

Madonna - moteriša, išraiškinga, erotiška figūra, kuri namų aplinkoje, apsupta buities ir būties elementų, įgauna ypatingo žavesio.

Fotosesiją pasižiūrėkite patys:

Fashionising.com nuotr.










spletnik.ru nuotr.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų