Sutikęs pozuoti aukštosios mados namų kampanijai, sunkiojo roko legenda įsiliejo į tokių modelių kaip Sky Ferreira, Anja Rubik, Edie Campbell ir Saskia de Brauw būrį, rašo dailymail.co.uk.
Nuotraukoje 44 metų M. Mansonas užfiksuotas vilkintis odiniu švarku, juodai dažytomis lūpomis ir apvestomis akimis bei savo garsiąja paniurusia išraiška veide žvelgiantis tiesiai į objektyvą.
Šią nuotrauką pirmasis paviešino mados namų „Mugler“ kūrybos direktorius Nicolas Formichettis.
Naujoji reklamos kampanija sulaukė prieštaringų vertinimų. Svetainės jezebel.com apžvalgininkė Jenna Sauers pakomentavo: „1990-ųjų žvaigždės pasirinkimas reklamai – vienas iš daugelio būdų, kurių griebiasi Hedi Slimane (YSL kūrybos direktorė – vert. past.), tikėdamasi atgaivinti prekės ženklą“
Daugeliui „Yves Saint Laurent“ naujoji kampanija pasirodė baugi. „Kaip žmogus, spintoje turintis YSL drabužių, turiu pasakyti, kad nekenčiu šitos reklamos. O ponas Saint Laurentas turbūt vartosi kape“,– rašė vienas komentatorius. Kitas pridėjo: „Tai atrodo baugiai. O mamule!“
M. Mansonas, kuris anksčiau buvo vedęs burleskos šokėją Ditą Von Teese, o nuo 2010 metų draugauja su amerikiete fotografe Lindsay Usich, neseniai prisipažino jau norintis susitupėti ir susilaukti vaikų.
„Mano merginos Lindsay sesuo dvynė neseniai susilaukė kūdikio ir aš pradėjau galvoti, kad būtų visai neblogai savo beprotį genijų perduoti kokiam nors mažiui, kuris galėtų įžiebti ugnį ir kvėpuoti šventvagystėmis“,– savaitraščiui „The observer“ pasakojo M. Mansonas.