• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gruodžio 6 d. mados ir stiliaus centre „Europa“ duris atvėrė prancūzų aukštosios mados (angl. high-end) ženklo „Façonnable“ parduotuvė. Kanų filmų festivalio žvaigždžių, teniso bei golfo žaidėjų pamėgtas prancūzų prekės ženklas įtvirtina savo pozicijas Rytų Europoje – nauja parduotuvė atidaroma ir Latvijoje.

Gruodžio 6 d. mados ir stiliaus centre „Europa“ duris atvėrė prancūzų aukštosios mados (angl. high-end) ženklo „Façonnable“ parduotuvė. Kanų filmų festivalio žvaigždžių, teniso bei golfo žaidėjų pamėgtas prancūzų prekės ženklas įtvirtina savo pozicijas Rytų Europoje – nauja parduotuvė atidaroma ir Latvijoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Džiaugiamės, kad į prekybos centrą pavyko pritraukti mados gurmanų visame pasaulyje pripažintą prekės ženklą „Façonnable“. Naujasis drabužių salonas tiek savo asortimentu, tiek rafinuotu interjeru išsiskiria iš kitų ir jį drąsiai galima vadinti prabangiausia drabužių parduotuve Lietuvoje,“ – teigia mados ir stiliaus centro „Europa“ direktorė Gintarė Urnevičienė.

REKLAMA

189 kv. m. plote įsikūrusioje „Façonnable“ parduotuvėje platų drabužių bei aksesuarų pasirinkimą ras tiek vyrai, tiek moterys. Čia bus galima įsigyti dienai bei vakarui skirtų drabužių, oficialių kostiumų bei elegantiškų kostiumėlių, marškinių, sportinių rūbų, išskirtinių „Façonnable“ polo marškinėlių bei prie jų derančių aksesuarų.

REKLAMA
REKLAMA

„Façonnable“ stilius dvelkia Prancūzų Rivjeros dvasia, atspindinčia spalvingą įvairovę – teigia „Façonnable“ prekės ženklą atstovaujančios įmonių grupės „Osterode“ vadovė Diana Balkuvienė – Čia galima rasti ir neaprėpiamo St. Paulo grožio, elegantiškos Sen Tropezo prabangos, Kanų spindesio bei kerinčių Nicos tradicijų – visa tai ir kuria išskirtinę „Façonnable“ estetiką“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Façonnable“ – įkurtas šeštajame dešimtmetyje Jean’o Goldbergo – vienas labiausiai vertinamų tarptautinių vyrų drabužių prekės ženklų, šiuo metu užkariaujantis ir moteriškų drabužių rinką. 2007 m. šį prekės ženklą įsigijus „M1 Group“, „Façonnable“ pradėjo naują, Prancūzijos Rivjeros ir Viduržemio jūros šviesų ir spalvų įkvėptą, erą.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų