Tačiau vis daugiau drabužių gamintojų ir mados namų renkasi apvalesnių formų modelius, rašo adweek.com. Štai kompanijos „H&M“ vasaros drabužių ir maudymosi kostiumėlių kolekciją šiemet reklamuos putlios krūtinės ir apvalių klubų tamsiaplaukė, 40-o dydžio drabužius nešiojanti amerikietė Jennie Runk.
Kaip ir daugelis kitų įmonių, „H&M“ yra sulaukę kritikos dėl pernelyg liesų ir „nesveikai atrodančių“ merginų savo reklamose, bet pasirinkę Jennie tikina, kad ji buvo tiesiog geriausias variantas jų kampanijai: „Mūsų tikslas nėra perteikti kokią nors žinią ar parodyti idealo, bet rasti modelį, kuris įkvepiančiai ir ryškiai pademonstruotų kolekciją“, – sakė įmonės atstovė Jennifer Ward.
„H&M“ reklamos kampanija su modeliu Jennie Runk – nuotraukų galerijoje: