• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Indijos pigių skrydžių bendrovės „IndiGo“ keleiviai pradėjo spiegti iš išgąsčio, kai lėktuve pastebėjo vaikštančius tarakonus, ir skubėjo išlipti iš lėktuvo.

Indijos pigių skrydžių bendrovės „IndiGo“ keleiviai pradėjo spiegti iš išgąsčio, kai lėktuve pastebėjo vaikštančius tarakonus, ir skubėjo išlipti iš lėktuvo.

REKLAMA

Socialiniuose tinkluose pasidalintą vaizdo įrašą apie šią šiurpą keliančią patirtį peržiūrą daugiau nei 115 tūkst. žmonių.

Tarakonai ir maisto zonoje (tiesą sakant, ir bet kur kitur), yra tiesiog siaubinga“, – rašė Indijos aviacijos žurnalistas Tarunas Shukla, pasidalijęs šiuo vaizdo įrašu.

Vaizdo įraše, kuris buvo nufilmuotas nenurodyto skrydžio metu, matyti, kaip tarakonai laksto po lėktuvo maisto saugyklą, tarsi tai būtų kilometro aukščio tarakonų motelis, rašo nypost.com.

Kol kas neaišku, ar tarakonai buvo pastebėti lėktuvui būnant ant žemės, ar skrydžio metu. Tačiau nereikia nė sakyti, kad žmonės nebuvo susižavėję idėja skristi kartu su tarakonais.

REKLAMA
REKLAMA

„Aaaa, kaip bjauru“, – rašė vienas pasišlykštėjęs komentatorius, o kitas pridūrė: „Turėtum būti dėkingas, kad už šį tarakonų safarį iš tavęs neėmė mokesčio.“

REKLAMA

Trečias komentatorius rašė: „Atrodo, kad šios oro linijos mirs skausminga mirtimi dėl apatijos ir netinkamos priežiūros.“

Tuo tarpu pirminio vaizdo įrašo autorius T. Shukla sakė, kad tikisi, jos pigių skrydžių bendrovė atidžiai peržvelgs savo lėktuvų parką ir išsiaiškins priežastis, kaip tai apskritai įvyko.

Jis pažymėjo, kad šis incidentas yra ypač nepriimtinas, nes „IndiGo“ paprastai skraidina keleivius palyginti naujais „Airbus A320“ lėktuvais.

REKLAMA
REKLAMA

Po to, kai buvo pasidalinta vaizdo įrašu, į šį incidentą sureagavo ir oro linijų atstovai, pranešė T. Shukla.

„Žinome apie socialiniuose tinkluose išplatintą vaizdo įrašą, kuriame matomas nešvarus kampas viename iš mūsų orlaivių. Mūsų darbuotojai nedelsdami ėmėsi reikiamų veiksmų lėktuve. Imdamiesi atsargumo priemonių, nedelsdami išvalėme visus savo orlaivius ir atlikome fumigacijos bei dezinfekcijos procedūras“, - pareiškė oro linijų bendrovė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bendrovės atstovai pridūrė: „IndiGo“ laikosi aukščiausių švaros ir higienos standartų, kad užtikrintų saugias ir patogias keliones, ir apgailestauja dėl keleiviams sukeltų nepatogumų.“

Vis tik, tai jau ne pirmas kartas, kai ši oro linijų bendrovė kaltinama prastomis paslaugomis ir standartais. Praėjusį mėnesį Bolivudo aktorė Radhika Apte „Instagram“ dalijosi, kad Mumbajaus oro uoste dėl įgulos pasikeitimo ji ir keleiviai kelias valandas buvo įstrigę lėktuve.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų