Pasak jų, šiemet „Google“ paieškos sistemoje Lanos Del Rey buvo ieškota daugiau nei 722 mln. kartų. Nors 2011 metais Lana Del Rey į „Google“ sudaromą populiariausiųjų penkiasdešimtuką nepateko, šiemet ji „šovė“ į pirmąją vietą ir ryškia persvara aplenkė tokias žvaigždes kaip: šiemet 2-oje vietoje likusią Rihanną (508 mln. kartų), 3-ią vietą užėmusią Cher (398 mln. kartų), 4-oje vietoje likusią Lady Gagą (388 mln. kartų), Britney Spears, Adelę, Madonną, Taylor Swift, Jennifer Lopez, Katy Pery, Beyonce, Shakirą, Kim Kardashian, Avril Lavigne ir kt.
Pasak „Google“ atstovų, tokie netikėti pirmosios vietos rezultatai nustebino net juos pačius, mat, niekas negalėjo tikėtis, jog vos kiek daugiau nei prieš metus į plačiuosius vandenis išplaukusi Lana Del Rey iškops į pirmąją vietą, tačiau ji tai padarė ir padarė didžiule, neginčijama persvara.
Lana Del Rey išgarsėjo 2011 metais visam pasauliui pristačiusi hitu tapusią dainą „Video Games“. Per savo, kol kas dar neilgą, bet stulbinančiai sėkmingą, karjerą Lana Del Rey jau spėjo susižerti ne vieną svarų apdovanojimą, o neseniai praūžusiuose MTV Europos muzikos apdovanojimuose triumfavo „Geriausios alternatyvios atlikėjos“ kategorijoje. Tačiau jos arkliukas ne tik vokalas, savita dainavimo maniera, bet ir išskirtinė išvaizda.
2012 metų pradžioje mergina pasirašė kontraktą su viena garsiausių pasaulio modelių agentūrų „Next Model Management“ ir tapo garsaus drabužių tinklo „H&M” bei prabangaus sportinio automobilio „Jaguar F-Type“ reklamos veidu. Be to, šių metų rugsėjo pradžioje vykusiuose iškilminguose populiariausio pasaulyje vyrams skirto žurnalo „GQ“ apdovanojimuose Lana Del Rey buvo išrinkta „Metų moterimi“. Tikėtina, jog iki metų galo ji dar ne kartą skirtingose kategorijose bus pripažinta metų moterimi.