• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rinkos tyrimų bendrovės „GfK Custom Research Baltic“ internetu atliktos Lietuvoje gyvenančių vyrų apklausos duomenimis, vyrai su aukštuoju išsilavinimu įsigyja mažiau kojinių nei vyrai su viduriniu ar aukštesniuoju. Jie per paskutinius 3 mėnesius atitinkamai įsigijo vidutiniškai po 5 ir 8 poras. Be to, ketvirtadalis apklaustų vyrų savo spintos atnaujinimu susirūpina tik kartą per pusę metų ar net rečiau. Penktadaliui vyrų drabužius perka žmona, draugė arba tėvai.

Rinkos tyrimų bendrovės „GfK Custom Research Baltic“ internetu atliktos Lietuvoje gyvenančių vyrų apklausos duomenimis, vyrai su aukštuoju išsilavinimu įsigyja mažiau kojinių nei vyrai su viduriniu ar aukštesniuoju. Jie per paskutinius 3 mėnesius atitinkamai įsigijo vidutiniškai po 5 ir 8 poras. Be to, ketvirtadalis apklaustų vyrų savo spintos atnaujinimu susirūpina tik kartą per pusę metų ar net rečiau. Penktadaliui vyrų drabužius perka žmona, draugė arba tėvai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Pastebime tendenciją, kad mažiausiai dėmesio rūbams skiria su tėvais arba su antrąja puse gyvenantys vyrai – didelė dalis atsakomybės už jų drabužių spintos turinį atitenka jų žmonoms bei draugėms,“ – sako pirmojo projekto, siūlančio metinę vyriškų kojinių prenumeratą Lietuvoje, Manokojines.lt vadovė Raminta Vaišvilaitė. Apklausus 500 tyrime dalyvavusių vyrų paaiškėjo, kad beveik trečdaliui vedusių arba su antrąja puse gyvenančių vyrų drabužius perka žmona arba draugė, kai tuo tarpu 90 proc. vienišų vyrų drabužius perkasi patys.

REKLAMA

Paaiškėjo, kad vyrai su viduriniu ar aukštesniuoju išsilavinimu įsigyja daugiau kojinių nei vyrai su aukštuoju. Beveik pusė aukštąjį išsilavinimą turinčių apklaustų vyrų per 3 mėnesius nusiperka 3-5 poras kojinių, 9 proc. – 6-9 poras, 17 proc. – 10-15 porų, 2 proc. – virš 15 porų. Tuo metu 8 proc. vyrų, turinčių vidurinįjį ar aukštesnįjį išsilavinimą, per tą patį laikotarpį perka 15 porų kojinių ar daugiau, 28 proc. – 10-15 porų, 15 proc. – 6-9 poras, o 33 proc. – 3-5 poras.

REKLAMA
REKLAMA

Be to, per pastaruosius 3 mėnesius didmiesčiuose – Vilniuje ir Kaune – gyvenantys vyrai vidutiniškai įsigijo po 6 poras kojinių, o gyvenantys mažesniuose miestuose, tokiuose kaip Klaipėda, Alytus, Jonava, Kėdainiai, Marijampolė, Panevėžys, Šiauliai ar Mažeikiai, – po 7 poras.

Pasak Manokojines.lt vadovės, iš pradžių vyrais rūpinasi mamos, vėliau – žmonos arba draugės. Remiantis tyrimo duomenimis, 9 proc. apklaustų vyrų iki 25 m. amžiaus drabužius perka tėvai, o beveik penktadalis vyresnio nei 26 m. amžiaus apklaustųjų – tų, kurie neperka drabužių patys – atsakė, kad tai už juos daro žmona arba draugė. R. Vaišvilaitės teigimu, net 50 proc. vyriškų kojinių prenumerata pasinaudojusiųjų yra moterys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dažniausiai vyrai vieno apsipirkimo metu drabužiams išleidžia apie 151-300 Lt – taip daro net 41 proc. apklaustųjų. Didesnes sumas drabužiams skiria mažas procentas vyrų: 14 proc. apklaustųjų vieno apsipirkimo metu išleidžia nuo 300 iki 500 Lt ir tik 4 proc. – 500-1000 Lt.

2012 m. vasarį internetu atliktoje Lietuvos gyventojų apklausoje dalyvavo 500 vyrų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų