• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nišinės parfumerijos ekspertė, „Krispo“ įkūrėja ir vadovė Kristina Strolienė praėjusią savaitę lankėsi Paryžiuje vykusioje prestižinėje parodoje „Maison&Objet“. Ten domėjosi naujovėmis, kurias siūlo garsiausi pasaulio interjero dizaineriai, parfumeriai, žvakių meistrai.

23

Nišinės parfumerijos ekspertė, „Krispo“ įkūrėja ir vadovė Kristina Strolienė praėjusią savaitę lankėsi Paryžiuje vykusioje prestižinėje parodoje „Maison&Objet“. Ten domėjosi naujovėmis, kurias siūlo garsiausi pasaulio interjero dizaineriai, parfumeriai, žvakių meistrai.

REKLAMA

Žinoma moteris džiaugiasi, kad grįžo įkvėpta naujų idėjų ir turėjo galimybę susipažinti su naujausiomis namų interjero tendencijomis, o ypač ją sužavėjusius dalykus žada jau greitai parvežti ir į Lietuvą. Labiausiai ją nustebinusi tendencija – mėnulio ir kosmine energija įkrautų kvapų naudojimas stresui suvaldyti. 

Pasak K. Strolienės, atėjus rudeniui, po namus vėl ima sklisti santalo, kedro, cinamono, obuolių pyrago ir figų aromatai. Garsiausi pasaulio parfumeriai šaltojo sezono laikotarpiu namus rekomenduoja kvepinti sunkesniais, duslesniais kvapais. „Ši tendencija neaplenkė net mano mylimo namų aromatų kūrėjo „Acqua Dell’Elba“, kurių asortimente paprastai vyrauja jūros kvapai“, – pranešime spaudai sako pašnekovė.

REKLAMA
REKLAMA

Ryški tvarumo tendencija

Pasakodama apie ryškiausias parodos tendencijas, verslininkė išskiria rūpestį mūsų planeta: namų kvapų buteliukai, difuzoriai, žvakės, muilo dozatoriai – tokie gražūs, kad nekils ranka išmesti ir keisti naujais.

REKLAMA

„Akių negalėjau atitraukti nuo dailininkų kūriniais išpuoštų buteliukų, pagamintų iš ilgaamžių medžiagų. Kolekcijas sudaro tušti stikliniai muilo dozatoriai, o muilo kvapą galima pasirinkti atskirai – pakuotėje yra milteliai, kuriuos sumaišius su vandeniu, gaunamas skystas muilas: šiam pasibaigus, beliks nusipirkti atskirai parduodamų miltelių. 

Žvakių indeliai taip pat be galo gražūs, vintažiniai, skirti vis iš naujo pripildyti ir ilgus metus džiaugtis jaukia žvakių šviesia, tausojant aplinką. Labai džiaugiuosi, kad vis daugiau dėmesio skiriama ne tik tvarioms, iš perdirbamų medžiagų pagamintoms pakuotėms, bet ir aplinkai vis draugiškesniems produktams“, – sako K. Strolienė.

REKLAMA
REKLAMA

Madingiausia sezono spalva

Nišinės parfumerijos ekspertė atskleidžia, kad šio sezono karalienė yra bordo spalva, tokia kaip „Krispo“ prekių ženklo, ją nelengva pritaikyti namų interjere, todėl siūloma rinktis iš visos raudonos paletės – nuo oranžinės iki sodraus vyno raudonumo, atsižvelgiant į namuose vyraujantį stilių. Pavyzdžiui, moderniame interjere puikiai gali „suskambėti“ ir ryškiai raudona.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Ryškios spalvos, ko gero, susijusios su dar viena namų tendencijos kryptimi – vidinės harmonijos siekiu. Gyvename laikais, kai nestinga nerimo, iššūkių, stresą kelia ir geopolitinė situacija, todėl interjere ieškoma sprendimų, kurie padėtų nurimti, išsklaidytų neigiamas emocijas. Kaip žinome, tokią galią turi ryškios spalvos, kuriomis išpiešiami kvapų buteliukai, interjero detalės“, – pasakoja verslininkė.

REKLAMA

Žiupsnelis ezoterikos

Prestižiškiausioje parodoje verslininkę maloniai nustebinusi tendencija – mėnulio energija įkrautų kvapų naudojimas bei žvakių ir namų kvapų indelių puošimas energiškai įkrautais natūraliais kristalais.

„Kūrėjai, menininkai, rinkodaros specialistai visais būdais bando suvaldyti vidinį nerimą. Tam pasitelkiama net kosminė energija, dangaus šviesuliai. Kūrėjai remiasi išmintimi, kad mes nesame vien kūnas, mus veikia Visata, aukštesnės jėgos plačiąja šio žodžio prasme“, – sako pašnekovė. 

REKLAMA

K. Strolienė pasidžiaugė, kad kuriant jos mėgstamus kvepalus, taip pat buvo pasitelkta brangakmenių energija.

„Mano mylimi „Ggema“ kūrėjai taip pat kurdami kvepalus įkvėpimo sėmėsi iš mėnulio ir natūralių brangakmenių energijos, nes jų tikslas – padėti žmonėms atrasti ryšį su gamta. Sodrios kvapų natos kartu su mėnulio ir brangakmenių energija sukuria unikalią patirtį, nuramina pojūčius, pakelia dvasią ir sutvirtina protą“, – apie mėgstamus kvepalus pranešime spaudai pasakoja K. Strolienė. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

 Atsigręžiama ne tik į kosmoso platybes, bet ir į gamtą: interjero detalėse, ant namų kvapų, kosmetikos produktų indelių bei pakuočių riaumoja tigrai ir meškos, ant pagalvėlių nutupia paukščiai. Galima įsigyti namų aromatą, kurio indelis – tikras meno kūrinys, savo forma atkartojantis dramblio galvą. Į ją merkiamos lazdelės atrodo itin stilingai ir originaliai.

Anot K. Strolienės, toks išmanus dizainas taip pat sulaiko nuo perteklinio vartojimo – dekoratyvų indelį norisi iš naujo užpildyti, o ne išmesti. Taip pat ji pasidžiaugė, kad jos mylimas italų prekių ženklas „Parco 1923“, kurio simbolis – meška, šiuo metu itin madingas. 

REKLAMA

Į kelionę – tik su pamėgta žvake

Kaip rašoma pranešime spaudai, daugelis šiuolaikinių žmonių keliaudami su savimi ima kosmetikos priemones, kvepalus, pamėgtas namų žvakes. Atsižvelgiant į nesibaigiantį keliavimo bumą, kuris neaplenkia ir lietuvių, pradėtos kurti mažutės namų žvakės tvariuose, užsukamuose metaliniuose indeliuose.

„Tokios kelioninės žvakės, kurių indeliai daugiausia pagaminti iš metalo: padegini, pasidžiaugi ir užsukęs gali pasiimti su savimi tiek pas draugę, tiek į tolimą kelionę. Dažnam savas, malonus ir harmonizuojantis aromatas padeda išvengti nerimo svetimoje vietoje. Taigi tai dar viena tendencija, skirta vidinei harmonijai ir gerai savijautai. Manau, kad tai viena svarbiausių krypčių, atskleistų parodoje „Maison&Objet“. Greitai naujausi produktai pasieks ir „Krispo“ salonų lentynas“, – žada K. Strolienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų