1990 metais birželio 20 dieną britų oro linijų pilotas Tim Lancaster tikėjosi įprastos darbo dienos ir eilinio savo skrydžio, tačiau jis net nenutuokė, kas jo tądien laukė.
Skrydžio metu netikėtai išdužo stiklinis pilotų kabinos langas, o pilotą T. Lancaster vėjo gūsis „išstūmė“ pro langą. Į šią nelaimę žaibiškai sureagavo piloto kolega Nigel Ogden, kuris iškritusį pro langą pilotą už kulkšnų laikė iki pat tol, kol lėktuvas nusileido ant žemės.
Už kojų sugriebė kolega
Kai nutiko ši nelaimė, lėktuvas, skraidinantis žmones iš Birmingamo į Malagą dar truko vos tik 13 minučių, dėl to lėktuvas buvo 17 300 pėdų (5,27 km) aukštyje.
Keleivių salono įgulos narys Nigelis Ogdenas buvo pilotų kabinoje kaip tik tuo metu, kai kapitonas T. Lancaster vėjo gūsio buvo „ištrauktas“ iš savo sėdynės ir ištemptas pro langą.
Skrydžio palydovas sugebėjo laiku sugauti kapitono kojas ir išgelbėjo jam gyvybę.
Kalbėdamas su dienraščiu „Sydney Morning“ N. Ogden sakė: „Staiga pasigirdo didžiulis sprogstančių stiklų garsas. Apsisukau ir pamačiau, kad priekinis lėktuvo stiklas tiesiog dingo, o pilotas Timas buvo iškritęs pro jį. Vėjo gūsis jį ištraukė iš sėdynės ir saugos diržo, mačiau tik tabaluojančias jo kojas. Staiga šokau per valdymo sistemą ir sugriebiau jį už kojų, kad jis neiškristų visiškai“.
Buvo panaudoti netinkami varžtai
Netrukus pasipriešinimo jėga atėmė iš N. Ogden jėgas ir vyras ėmė jausti, kad jis nebeišlaiko piloto. Tuomet į pagalbą atbėgo kitas skrydžių palydovas John Heward, kuriam pavyko įsikibti į piloto Timo diržą.
N. Ogden pridūrė: „Piloto veidas daužėsi į langą, o iš nosies ir galvos šono bėgo kraujas, rankos svyravo, viskas atrodė tikrai baisiai“.
Lėktuvo valdymą tą akimirką perėmė antrasis pilotas Alistar Archinson, kuris nurodė savo kolegoms nepaleisti Timo. A. Archinson atliko avarinį nusileidimą ir sugebėjo nukreipti lėktuvą į tokį aukštį, kuriame įgula galėjo kvėpuoti.
Lėktuvas saugiai nusileido Sautamptono oro uoste, o Timas buvo nuvežtas į ligoninę. Jis išgyveno, nors patyrė daugybę lūžių bei nušalimų. Visi skrydžio keleiviai nenukentėjo.
Remiantis Aviacijos avarijų tyrimo skyriaus vėliau paskelbtu pranešimu, likus 27 valandoms iki skrydžio lėktuvo lango tvarkymui buvo panaudoti netinkami varžtai, kurie ir sukėlė šią nelaimę.