„Tai – dviejų savo išraiška skirtingų pasaulių sintezė. Realaus – šviežios ir gaivios gėlės įvaizdžio, bei skaitmeninio – pikselio, kuris šiuo atveju tampa kinematografijos simboliu. Tai – vienas iš daugybės taškų ar vienos spalvos laukelių, kurie kartu sudaro vaizdą arba visą ekrano turinį. Tai – lengvas, pavasariškas, tarsi sustabdytas dviprasmiškas įkvėpimo momentas, perteikiantis fizinį žmogaus pojūtį, bet tuo pačiu ir įkvėpimą kaip pradinį kūrybos tašką. Tai – emocijos, idėjos ar pojūčiai, ateinantys išgyvenant kūrybą“, – savąją vizualo idėjos interpretaciją pateikė J. Tarabilda.
Pasak „Kino pavasario“ vykdančiojo direktoriaus Algirdo Ramaškos kreiptis į Jurgį dėl šių metų festivalio vizualo koncepcijos paskatino apsilankymas jo parodoje „Don't Ask Why“ (liet. „Neklausk kodėl“), kurioje sudomino menininko žvilgsnis į kasdienybės ir meno santykį.
„Kine mes įkvepiame kažką, kas iškvėpus tampa mus supančios kasdienybės rezultatais. Tiek festivalis, tiek kiekvienas jame parodytas filmas bei jo kūrėjai mūsų nepaleidžia ir vienaip ar kitaip daro mums įtaką, įkvepia. Pavyzdžiui, būti geresniais“, – teigė dažnai jaunų kūrėjų idėjoms pirmenybę teikiantis, intensyviai 23-iajam „Kino pavasariui“ besiruošiantis A. Ramaška.
J. Tarabilda daugeliui yra žinomas kaip gatvės menininkas, kurio piešinius galima pamatyti ant Vilniaus universiteto Sveikatos ir sporto centro („Burbulai“, bendraautorė Gabija Žilionytė), Odminių gatvės („Think“), menų fabriko „Loftas“ („1/4 laisvės“, bendraautorius Aistis Kavaliauskas) sienų. Praėjusią gegužę J. Tarabilda „Pamėnkalnio galerijoje“ surengė minėtą parodą „Don‘t Ask Why“, o rudenį projekte „Jaunojo tapytojo prizas“ jo piešinys „Sieninis kilimas 2“ sulaukė daugiausiai publikos simpatijų.
„Kino pavasaris“ kiekvienais metais pristato naujus menininkus, jų kūrybinius sprendimus, tad festivalio laukiu kaip meno įvykio. Pasiūlymą sukurti jam vizualą priėmiau nedvejodamas“, – sako J. Tarabilda.
Praėjusiais metais „Kino pavasario“ vizualą „Nauji vėjai“ kūrė iliustratorius Karolis Strautniekas, kuriam visai neseniai buvo patikėta iliustruoti vieno autoritetingiausių pasaulio kino leidinių „Variety“ viršelį.