Prekės ženklo „Skims“ įkūrėja K. Kardashan pristatė liemenėlių liniją su spenelius primenančiais iškilimais ant kaušelių, kad sukurtų iliuziją, jog moteris liemenėlės nevilki bei jai yra šalta.
Kardashian pranešė apie „Skims Ultimate Nipple Bra“ liemenėlių išleidimą į rinką, paskelbdama nuotaikingą, retro stiliaus reklamą, kurioje skamba tokios frazės:
„Kad ir kaip būtų karšta, visada atrodysi šalta“ ir „skirtingai nei ledkalniai, šie niekur nedings“.
Kaip skelbia „Vogue“, K. Kardashian tikslai iš tikrųjų yra filantropiniai.
Ji paskelbė, kad 10 proc. pajamų iš pardavimų bus skiriama tarptautinei aplinkosaugos organizacijai „One Percent for the Planet“.
Ši organizacija skatina įmones skirti, kaip rodo pavadinimas, vieną procentą metinių pajamų visuotinai sąmoningiems tikslams.
„Skims“ pajamos yra vienkartinė auka.
Kaip Kardashian rašė „Instagram“, liemenėlė turi „šokiruojantį faktorių“, o tai patvirtina ir žmonių reakcija į akį rėžiantį apatinį trikotažą.
Viename komentare prie prekės ženklo įrašo rašoma: „Kada? Vieną akimirką pamaniau, kad tai balandžio 1-osios kvailystė, bet dabar spalis.“
Kai kurie manė, kad vaizdo įrašas įžeidžia dabartinės situacijos su globaliniu atšilimu rimtumą:
„Tai tarsi spjūvis į veidą dabartinei klimato krizei...“ – komentavo vienas asmuo.
Tačiau kiti gyrė K. Kardashian už liemenėlę ir pabrėžė, kad ji gali būti vertinga toms, kurioms buvo atlikta mastektomija ar kitas krūties vėžio gydymas.
„Ką tik kovojau su krūties vėžiu ir praradau dešinę krūtį, todėl man tai atrodo genialu! Negaliu sulaukti, kada ją gausiu“, – rašė kitas komentatorius.
Kim Kardashian oficialioje „Skims“ elektroninėje parduotuvėje šios rūšies liemenėlės yra išparduotos, bet galima stoti į eilę ir bandyti jas nusipirkti pirmiems, kai tik vėl atsiras prekyboje.