Ekspozicijoje pristatomi trys fotografiniai ciklai: „Tyla“ (2008-2011), „Vėliavos“ (2011) ir „Background“ (2011–2012). Šiuos darbus jungia siekis kalbėti apie perpildytą atvaizdo reprodukcijų rinką, informacijos kiekius fotografijoje, vizualumo bei jo suvokimo ir įsisavinimo įpročius.
Cikle „Tyla“ fotografijos esti be įvykio ar pranešimo, naikina regėjimo kaip greito pažinimo galimybę ir aktualizuoja bei tiria suvokėjo vaizduotės įpročio ir inercijos trajektoriją.
Panašiai rekonstruojama valstybinių simbolių veikimo galimybė ir antrajame cikle - „Vėliavos“. Panaikinant sutartinę koloristinę objektų sudėtį, kartu panaikinama ir nacionalinio identiteto simbolinė reikšmė.
Trečiajame cikle „Background“ tiriamos fotomenininkų studijos, kuomet jose nevyksta fotoprocesas. Šiose fotografijose stebėjimo objektu tampa fotoproceso aplinka – fotostudijos fono erdvė, legitimuojanti fotografuojamo objekto išskirtinumą, fotografijos vertę ar net fotomenininko statusą.