„Kiekvienais metais Kalėdų proga „Megos“ lankytojams dovanojame įdomių nemokamų pramogų. Šiemet norėjome juos nustebinti naujausių technologijų projektu ir paruošėme papildytos realybės instaliaciją. Didžiuliame 4,5 x 2,5 metrų itin didelės raiškos LED ekrane mūsų lankytojai šalia savęs išvys mielus 3D animacinius herojus, kviečiančius susipažinti su jų istorijomis. Ir mažiems, ir dideliems – tai labai smagi, nauja, Kaune pirmą kartą pristatoma pramoga“, – apie papildytos realybės technologiją pasakojo Rasa Vyšniauskienė, prekybos ir laisvalaikio centrą „Mega“ valdančios bendrovės „Baltic RED“ rinkodaros vadovė.
Ši 3D interaktyvių sprendimų technologija „Megoje“ veiks visą gruodžio mėnesį. Kalėdinės instaliacijos ekrane dalyviai išvys keturis personažus: naujausiomis technologijomis besidomintį Kalėdų Senelį, geraširdį Elniuką, gražuolę Auksinę žuvelę ir atletiškąjį Ryklį. Gruodžio pirmąjį sekmadienį „Megoje“ pradėjusi veikti instaliacija sulaukė didelio lankytojų susidomėjimo.
Papildytos realybės instaliaciją „Megoje“ sukūrė naujųjų medijų agentūra „Gluk Media". Ji yra įgyvendinusi inovatyvius judesių valdymo projektus Lietuvoje: „Kalėdinę 4D projekciją“, instaliacijas sostinės V. Kudirkos aikštėje, Vilniaus mokytojų namų vasaros terasoje, taip pat Latvijoje, Jungtinėse Amerikos Valstijose, Baltarusijoje ir kitose šalyse. „Darydami šią projekciją stengėmės perteikti Kalėdų švenčių dvasią, kuri sukurtų šiltą lankytojų ryšį su 3D personažais“, – apie naujausią bendrovės technologinį projektą kalbėjo „Gluk media“ direktorius Andrius Juvko.
Pasak jo, be pagrindinio papildytos realybės LED ekrano, kitoje pusėje yra sumontuoti du papildomi LCD ekranai. Juose visi norintys lankytojai išbandys jėgas papildytos realybės interaktyviajame žaidime „Pagauk auksinę žuvelę“. Daugiausiai žuvelių pagavę pirkėjai kasdien laimės „Megos“ dovanų čekius, o vienas burtų keliu iš visų žaidimo dalyvių išrinktas laimingasis laimės 5000 litų vertės prizą. Jo laimėtojas bus paskelbtas po Naujųjų metų.