• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Įpusėjus karštajam vasaros periodui, lietuviai skuba poilsiauti pajūryje. Tiesa, ne visada atostogaujant susiduriama su geromis patirtimis. Nemalonioje situacijoje, poilsiaudamas Palangos viešbutyje atsidūrė ir grupės „2 Karolis ir Donatas“ narys Karolis Akulavičius. Visgi susisiekus su viešbučio atstove, ši papasakojo kitą įvykio pusę ir teigė, kad dėl vyro žodžių kreipėsi net į teisininkus. 

Įpusėjus karštajam vasaros periodui, lietuviai skuba poilsiauti pajūryje. Tiesa, ne visada atostogaujant susiduriama su geromis patirtimis. Nemalonioje situacijoje, poilsiaudamas Palangos viešbutyje atsidūrė ir grupės „2 Karolis ir Donatas“ narys Karolis Akulavičius. Visgi susisiekus su viešbučio atstove, ši papasakojo kitą įvykio pusę ir teigė, kad dėl vyro žodžių kreipėsi net į teisininkus. 

REKLAMA

Vyras istorija apie apsistojimą Palangos „Gabijos“ viešbutyje papasakojo socialiniuose tinkluose, įrašais pasidalijo ir su naujienų portalo tv3.lt skaitytojais. 

„Rytas galėtų būti ir geresnis. Pirmą kartą apsilankėme „Gabijos“ viešbutyje, Palangoje. Žinokite, tragedija. Liukso kambarys, 550 eurų dviems nakvynėms. Smarvė, lovos traškančios, braškančios. Nerekomenduoju visiškai“, – ryte po nakvynės patirtimi pasidalijo Karolis.

„Tikrai neperdedu, kambario smarvė tokia, lyg būtų siurbliavę be antgalio... Galvojau, kad per visą dieną prasivėdins, bet nepadėjo nei atidaryti langai, nei kondicionierius. Lovos girgžda... Žodžiu, jei važiuosite į Palangą, siūlau „Gabijos“ viešbutį pralenkti pro šalį.

REKLAMA
REKLAMA

P.S. administracija pasiėmė visus pinigus ir netgi nesiūlė kitų variantų. Matosi, kokie žmonės ten dirba. Už vieną dieną „liukso“ kambariuke 270 eurų su smarve ir tratančia lova“, – rašė Karolis.

REKLAMA

Kreipėsi į teisininkus

Viešbučio direktorė Indrė Stasiulaitytė naujienų portalui tv3.lt teigė, kad tai ne pirmas atvejis, kuomet įstaiga susiduria su panašia situacija. 

„Viešbutis 3 - 4 kartus per metus susiduria su panašiais atvejais, kai svečiai vengia mokėti už paslaugas, tikisi nuolaidų, sukeliant dirbtines situacijas ir skandalus.

Tai primena klasikinį atvejį, kai restorane į sriubą įmetama musė, norint išvengti mokėjimo už patiekalą. Taip siekiama savanaudiškų finansinių ir savireklamos tikslų.

REKLAMA
REKLAMA

Svečias atvykęs neturėjo nusiskundimų. Kai gauname nusiskundimus, visuomet reaguojame iš karto.

Kitos dienos rytą, registratūroje tiesiog buvo pranešta, jog išvyksta, nes kambaryje yra blogas kvapas, kurį bandė panaikinti savo kvepalais. Patikrinus kambarį, jame jautėsi tik kvepalų kvapas, kurį šiuo metu sudėtinga panaikinti“, – teigė ji. 

Pašnekovė taip pat neslėpė, kad kreipėsi ir į teisininkus: 

„Tuo pačiu konsultuojamasi su teisininkais dėl šio asmens daromos žalos reputacijai bei viešai įžeidinėjamų viešbučio darbuotojų.

Išdetalizuotai svečias mokėjo už vieną naktį viešbutyje:

Nakvynė 4 asmenims su pusryčiais ir spa apsilankymais – 256 eurai.

Kurortinis mokestis – 4 eurai.

Parkingas – 10.

Viso – 270 eurų.“

nežinau kiek čia teisybės,bet dabar daug kur kokybė neatitinka kainų,kainos visur kavinėse,viešbučiuose didžiulės,deja kokybė pagal kainas prasta tai žmonės ir skundžiasi,jeigu jau reikalauji kainų tai duok ir kokybę
Aš pasipiktinęs jo prastu dainavimu, tai ką dabar daryyyt...
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų