Anot J. Didžiulio, vaizdo klipe rodyti tokius unikalius bei skirtingus kadrus buvo pasirinkta dėl to, kad pati daina „Patinka” yra apie atskirų kultūrų ir priešingybių darną bei tikėjimą, kad taip kaip gamtoje gali sąveikauti ir egzistuoti visiškai skirtingos stichijos, taip ir žmonių pasaulyje gali derėti skirtingos tradicijos ir kultūros.
„Stengėmės tiek pačia daina, tiek ir jos vaizdo klipu paskleisti pozityvią žinutę apie atvirumo svarbą. Atvirumo kultūroms, tradicijoms, tautybėms, įsitikinimams ir pan. Juk tik dalindamiesi savo tradicijomis, o ne jas primygtinai saugodami, leisime mus pažinti ir pamilti kitiems, o kartu per šią draugystę su pasauliu – kultūriškai praturtėsime ir patys”, – socialinį dainos ir vaizdo klipo aspektą atskleidė J. Didžiulis.
Pasak atlikėjo, „Patinka” pagalba jis norėtų išpopuliarinti lietuvių kalbą Pietų Amerikoje, todėl net ir pati daina buvo kurta galvojant apie Lotynų Amerikos gyventojams artimą ritmiką bei fonetinį skambesį.
„Dainoje skambantį žodį patinka fonetiškai pritaikėm pietų amerikiečiams – jis girdisi kaip pa-pa-pa-tinka, nes jiems taip patogiau ištarti, o ir pati dainos ritmika artima Lotynų Amerikos senosioms sutartinėms. Dainą taip lanksčiai priderinom, nes manom, jog Lietuvai pagaliau irgi reikia turėti savo eksportinį žodį, kurį, kaip patį pirmą lietuvišką, išmoktų svetimšaliai. Lietuvių kalboje juk irgi mielai vartojame tokias svetimybes kaip burgeris, butikas ar chiao! Ir jos tikrai nėra kažkoks blogis, atvirkščiai, tam tikra prasme reprezentuoja savo kilmės kultūrą ir įneša įvairovės. Norėjome, kad Lietuva irgi turėtų tokią lingvistinę vizitinę. O žodis patinka – yra turbūt vienas iš pozityviausias emocijas reiškiančių, taigi turėtų tikti ne tik Pietų Amerikai, bet ir visam pasauliui ”, – idėją atskleidė J. Didžiulis.
Paaiškėjo, jog dėl tikslo populiarinti lietuvių kalbą, nors socialiniuose tinkluose jau ir spėjo išpopuliarėti grotažymė #papatinka, dainos pavadinimui vis dėlto buvo pasirinktas originalus ir taisyklingas žodžio patinka variantas – toks, kokį ištarti J. Didžiulis išmokė ir savo draugus kolumbiečius, atvykusius į Lietuvą. Šis draugų trejetas, pasivadinęs „Kolumbiečių barzdaskučių sindikatu”, ne tik prisidėjo prie J. Didžiulio bei akordeonisto Martyno Levickio kuriant dainą „Patinka”, bet ir atliko ją M.A.M.A 2015 muzikinių apdovanojimų scenoje, o vienas narys net paragavo aktoriaus duonos – tapo pagrindiniu vaizdo klipo veikėju.
„Tai man buvo visiškai nauja ir labai įdomi patirtis. Gal net šiek tiek ekstremali – keliuose kadruose šokau lauke pusiau išsirengęs, kai buvo beveik 20 laipsnių šalčio. Neslėpsiu, šios scenos filmavimas šiek tiek prailgo. Tačiau ji buvo labai reikalinga simboline prasme – jei kolumbietis gali šokti lietuviškame sniege, reiškia, tokie dalykai kaip kultūrinis nesuderinamumas neegzistuoja”, – patirtimi dalijosi jau pusmetį Lietuvoje gyvenantis ir dirbantis Hamiltonas Davila.
Tuo tarpu, Martynas Levickis muzikiniame vaizdo klipe matomas visai kitokioje aplinkoje – prabangioje teatro scenoje.
„Siužetas man buvo palankus, nes teatro erdvė man pačiam yra labai artima. Be to, ji labai tiko ir įvairovės temai atskleisti – klipe ji, kaip tam tikros kultūrinės civilizacijos simbolis, suderinama su, iš pirmo žvilgsnio, kontrastingomis gamtos ir urbanistinėmis erdvėmis”, – teigė akordeono virtuozas M. Levickis.
Nors vaizdo klipas oficialiai buvo pristatytas tik vakar, jį pamatyti išankstinėje peržiūroje daugiau nei prieš savaitę buvo galima J. Didžiulio ir skirtingų Vilniaus restoranų šefų organizuotose netradicinių cepelinų dirbtuvėse, kurios, pasak J. Didžiulio, buvo skirtos kulinariniam lietuvių virtuvės lankstumui ugdyti.