Rugsėjo 29-ąją vykęs kolekcijos pristatymas Paryžiuje apstulbino visus, J. Statkevičiaus vardas mirga visuose garsiausiuose mados žurnaluose. Tąkart išskirtinius įvaizdžius pamatė net 21 milijonas žmonių, spalio mėnesį tai buvo žiūrimiausias šou visame Paryžiuje.
Po triumfo pasaulio mados sostinėje buvusi Vokietijos „Vogue“ redaktorė atvirai pasakė, kad net Paryžiui laikas pasitempti iki tokio lygio, kokį pademonstravo garsiausias Lietuvos dizaineris.
„Jeigu Paryžius turi pasistiebti iki mūsų lygio, aš galiu tik nosį į viršų užriesti, bet taip nedarau, o visus kviečiu – net į Paryžių nereikia važiuoti, žmogus nusiperka bilietą, išsipuošia, mėgaujasi ir semiasi kultūros“, – naujienų portalui tv3.lt sakė J. Statkevičius.
Išdavė, kas laukia naujos kolekcijos pristatyme
Nuskynęs laurus Prancūzijoje, J. Statkevičius jau lapkričio 15 dieną, penktadienį, Vilniuje žiūrovams pristatys daugiau nei 80 modelių kolekciją ir parodys tai, ko nematė net Paryžius.
Pasauliniu mastu mados pasaulyje pripažintas dizaineris garantuoja, kad kolekcijos pristatymas „Twinsbet arenoje“ nepaliks abejingų – susirinkusieji išvys, kas bus madinga kitų metų pavasarį ir vasarą. J. Statkevičius garantuoja naujoves ir kitoniškumą.
„Paryžius buvo nustebintas ir paguldytas ant menčių. Dabar bus tiek pat modelių, tik visos temos išplėstos dar labiau, ir muzika keičiasi, ir laukia siurprizai, ir salė dekoruota kitaip. Aš niekada nesikartoju, visą laiką viskas nauja“, – intrigavo dizaineris, akies krašteliu leidęs pažvelgti, kas laukia žiūrovų.
16 metų patirtį rengiant kolekcijų pristatymus didžiausiose arenose turintis dizaineris neslepia jaudulio – kiekvieną kartą, demonstruodamas savo kūrinius, J. Statkevičius įdeda visą save, kad kiekvienas atėjęs turėtų kur paganyti akis.
„Dirbame dieną–naktį, kad visi pamatytų tai, ką turi pamatyti. Šįkart dariau iš visų jėgų, kad būtų dviguba kolekcija, kad žmonės tikrai nepasakytų, kad rodau tai, ką jie matė. Viskas bus nauja, kitoniška, laukia siurprizai“, – sakė J. Statkevičius.
Kasmet J. Statkevičiaus kolekcijos pristatymas vadinamas metų renginiu, kurio laukia visi, o atgarsiai apie jo kūrinius ir žiūrovų lūpose, ir žiniasklaidoje skamba dar ilgai.
Laiko iki mados šventės lieka vis mažiau, tad darbai virte verda. Kaip sako dizaineris, viską būtina sudėlioti tobulai iki mažiausių smulkmenų, nes tai – raktas į įspūdingą ir nepamirštamą šou.
J. Statkevičiaus 2025 m. pavasario / vasaros kolekcijos pristatymas vyks lapkričio 15 d., Vilniaus „Twinsbet arenoje“. Bilietai į renginį: https://www.bilietai.lt/lit/renginiai/kita/juozas-statkevicius-kolekcijos-pristatymas-pavasaris-vasara-2025-422254/
Naujai dizainerio kolekcijai – ovacijos Paryžiuje
Naujienų portalas tv3.lt primena, kad šių metų rugsėjo 29-ąją garsiausias šalies dizaineris triumfavo Paryžiaus mados savaitės metu, pristatęs naujausią pavasario-vasaros kolekciją. Kaip J. Statkevičius anksčiau pasakojo naujienų portalui tv3.lt, tai jam – neeilinis pasiekimas.
„Atgarsis buvo nepaprasto didumo“, – apie pasiekimą kalbėjo jis. Su šimto žmonių komanda į Paryžių atvykęs dizaineris J. Statkevičius pildė savo pažadą – dar labiau garsino Lietuvos vardą:
„Jaudinausi labai, tai didžiulė atsakomybė! Todėl labai pergyvenau, stengiausi ir sukūdau taip, kad jau greit galėsite įverti į adatą, – šmaikštauja pašnekovas. – Nemažai nervų visa tai kainuoja, bet aš užsispyręs ir savo pasiekiu visada.“
Dizaineris 2025-ųjų kolekciją pristatė istorinėje vietoje – cirko „Cirque d'Hiver Bouglione“ salėje. Jo pavasario-vasaros drabužių kolekcija yra su keliais šiaurietiškais akcentais, įkvėpta Lietuvos kultūros.
Anot pašnekovo, įvertinta buvo kiekviena šou detalė – ne tik drabužiai, bet ir skambėjusi muzika, renginio vieta.
„Visiems atrodo viskas romantiška, bet, tiesą pasakius, jaučiausi kaip vadovas skautų stovykloje. Man rūpi viskas – kaip nuskraidint, kaip apgyvendint ir pamaitint 100 žmonių komandą.
Supraskite – tai sunkus, ne visada dėkingas, atsakingas ir rizikingas darbas. Svečiams, kurie kurie atėjo žiūrėti, tai buvo malonumas, šventė, buvo 200 mados žurnalistų!
Sunku nustebint Paryžių, o ką daryti, kai nėra lėšų tiek, kad galėtum oriai jaustis? Tenka pasukt galvą kiekvienoje situacijoje! Mano užmojai ir mastelis didelis, todėl tenka pasukt galvą ir sugalvot gerų dalykų“, – tąkart teigė jis.
Žiūrovus jis pribloškė ne tik giliomis žiniomis, bet ir kartu su režisieriumi Gintaru Varnu kurta koncepcija – mandala.
Mandala, simbolizuojanti kosminę harmoniją ir amžiną atgimimo ciklą, podiumo centrui papuošti buvo pasirinkta neatsitiktinai, nes mada taip pat yra nuolatinių pokyčių rato dalis. Remdamasis šiuo principu dizaineris sukūrė didžiulę mandalą iš jo kolekcijai naudotų audinių atraižų, atspindinčią tvarios mados svarbą.