Jis buvo vienas iš keliasdešimt jaunų Vilniaus ir Kauno dizainerių, dalyvavusių prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ paplūdimio šlepečių konkurse. Užėmęs pirmą vietą jis pelnė galimybę išleisti didelę partiją savo kurto dizaino šlepečių, kuriomis jau šią vasarą galės apsiauti Kauno prekybos ir laisvalaikio centro lankytojai.
Kurdamas šlepečių dizainą, J. Petrulis dalyvavo universitetų mainų programoje Laplandijos universitete Suomijoje. „Tuo metu Laplandijoje ties arktiniu poliariniu ratu buvo tikras įšalas, temperatūra nukrito net iki -38 laipsnių. Kai stengiausi prisiminti vasarą, galvoje gimė šiltos smaragdinės žalumos spalvos, kurios asocijavosi su jūros vandeniu ir skaisčia saule danguje: mokydamasis Suomijoje šių vasariškų spalvų labai pasigedau. Be to, žalsvo brangakmenio (angl. emerald) spalva šiemet yra pati madingiausia“, – sakė J. Petrulis.
Pasak jo, didžiausias iššūkis buvo nuspėti kitų konkurso dalyvių siūlomus sprendimus, ir pateikti originalesnį, tinkantį visai šeimai: tiek vyrams, moterims, tiek ir paaugliams bei vaikams. Šis laimėjimas yra pirmas jo aprangos projektas, kadangi jis kuria produktų, dažniausiai apšvietimo įrenginių, dizaino sprendimus. Pernai „Gero dizaino 2012“ apdovanojimuose jis pelnė pagrindinį prizą už sukurtą dekoratyvinį sieninį šviestuvą „Stick Ring“, kuris veikia be jungiklio, skirtingose vietose įstatant LED lazdelę.
Jauno dizainerio sukurtas šlepetes prekybos ir laisvalaikio centras dovanos vaikams, jaunuoliams bei jų tėvams, nešiojantiems nuo 29 iki 46 avalynės dydžius. Šių ryškiomis spalvomis nuspalvintų šlepečių padas turi originalų įspaudą, o gumelės turi linksmą užrašą: dešiniosios kojos apavas skelbia atostogas, kairiosios primena atsipalaiduoti.
J. Petrulio kurtas šlepetes nuo liepos 5 iki rugpjūčio 11 dienos dovanų gaus akcijoje dalyvaujantys „Megos“ lankytojai.
„Rengdami konkursą ne tik atradome kūrybingų žmonių – vienam iš jų padedame įgyvendinti sumanymą gana dideliu mastu: dizainerio kūrinį avės tūkstančiai žmonių. Kaip konkurso objektą pasirinkome vasaros šlepetes, nes šis banglentininkų išpopuliarintas apavas labiausiai siejasi su poilsiu prie jūros. Ten važiuojantiems Rytų Lietuvos gyventojams „Mega“ dažnai tampa tarpine stotele. Be to, puoselėjame didžiausią Baltijos šalyse jūrinį akvariumą“, – sakė „Megą“ valdančios bendrovės „Baltic RED“ rinkodaros vadovė Rasa Vyšniauskienė.
Šį birželį iš Laplandijos sugrįžęs dvidešimt dvejų J. Petrulis už originaliausią dizainą pelnė pagrindinį „Megos“ konkurso prizą – apsipirkimą už 2000 litų. „Laimėtą prizą ketinu išleisti sportinei aprangai, nes dievinu dviračius ir ekstremalų važinėjimą po miškus“, – pasakojo J. Petrulis. Antros vietos laimėtoja Vilniaus dailės akademijos dizaino specialybės ketvirto kurso studentė Gintautė Šakalytė buvo apdovanota 700 litų, o trečiąją vietą užėmė pasiūlymo bendraautoriai Vytauto Didžiojo universiteto naujųjų medijų menų specialybės trečiojo kurso studentas Vilmantas Balynas kartu su Vilniaus dailės akademijos grafinio dizaino specialybės pirmakurse Migle Čėsiūnaite – jiems atiteko 500 litų dovanų čekis. Už pastangas bei gausius pasiūlymus papildomai buvo apdovanoti 8 konkurso dalyviai.
„Megos“ inicijuotame paplūdimio šlepečių dizaino konkurse rungėsi dvidešimt septyni studentai iš trijų aukštųjų mokyklų: Vilniaus dailės akademijos, Vytauto Didžiojo ir Kauno technologijos universitetų. Įvertinkite šių jaunų studentų sukurtus dizaino pasiūlymus nuotraukose.