Pasibaigus diskusijai, vakaro svečiams pristatytos „Ultimo Casa“ sezono naujienos, kurias demonstravo ne profesionalios manekenės, bet pačios mados namų klientės.
„Dažniausiai apie stilių kalba mados pasaulio atstovai, tačiau akivaizdu, jog stilius - tai gerokai daugiau nei tik drabužiai ir mada, todėl ne mažiau įdomi gali būti meno žmonių, psichologų ar verslininkų nuomonė. Drabužius demonstruoti pakvietėme veiklias moteris, kurios yra mūsų klientės. Taip norime parodyti, kad elegantiška gali būti kiekviena moteris, tereikia kuriant stilių atsižvelgti į jos asmenybę, pomėgius ir veiklą, o drabužius gerai pritaikyti figūrai. Tokie madų pristatymai, kai kolekcijas demonstruoja neprofesionalios manekenės, šiuo metu labai populiarėja Italijoje“, - sakė „Ultimo Casa“ mados namų vadovė Justina Milaknytė.
„Ultimo Casa“ drabužiuose atsiskleidžia itališkas klasikinis dizainas ir kokybė. Dizainerių sukurtų kolekcijų drabužius itin paprasta derinti tarpusavyje. Jiems pasiūti naudojami kruopščiai atrinkti audiniai iš šeimyninių fabrikų Italijoje. Mados namų kolekcijas sudaro daugiau nei 70 skirtingų modelių. Klientės turi galimybę rinktis iš daugiau kaip 400 įvairių drabužių derinių, kuriuos mados namų konstruktorės pritaiko individualiai pagal kiekvienos klientės figūrą.
Renginio idėją įgyvendinti padėjo išskirtinių kvepalų parduotuvė „Crème de la Crème“, „L'Oréal Paris“ makiažo specialistai ir prodiuserė Renata Mikailionytė.