FTB ėmė naudoti „Facebook“ reklamas, siekdama pritraukti situacija nepatenkintų rusų dėmesį ir patraukti juos į savo pusę kovojant prieš karą Ukrainoje. Tikimasi, jog reklamų paveikti rusai suteiks vertingos informacijos, leidžiančios veiksmingai kovoti su Rusija.
„Facebook“ leidžia savo naudotojams naudoti reklamas, norint pasiekti žmones vienoje ar kitoje vietovėje. FTB pasinaudojo šiuo „Facebook“ įrankiu ir ėmė siųsti reklamas žmonėms, tuo metu esantiems netoliese Rusijos ambasados pastato Vašingtone.
Viena iš reklamų vaizduoja Sergėjų Naryškiną, Rusijos išorinės žvalgybos tarnybos vadovą, akivaizdžiai nesijaučiantį patogiai bestovint šalia V. Putino. Tekstas reklamoje pašiepia Putiną, kuris ne kartą yra pertraukęs bekalbantį S. Naryškiną, prašydamas jo „kalbėti aiškiai“.
FTB pasišaipė iš šios V. Putino frazės, reklamos apačioje prirašydami: „Kalbėkite aiškiai, mes pasiruošę klausytis“.
Reklamos viršuje FTB prašo skaitytojus susisiekti su agentūra. „Informacija, kurią FTB suteikia civiliai, yra efektyviausias būdas kovoti su grėsmėmis. Jeigu turite informacijos, kuri galėtų mums padėti, susisiekite“, – skelbia reklama, užtikrinanti, kad visa piliečių suteikta informacija bus visiškai anonimiška.
Šios reklamos pasirodė ne tik „Facebook“ – „Google“ ir „Twitter“ vartotojai taip pat jas gali matyti.
Buvęs FTB agentas Peteris Lapp‘as sako, jog idėja naudotis reklamomis, norint pritraukti žmones, yra „nuostabi įdarbinimo strategija“.
„Manau, yra daug žmonių Rusijos vyriausybėje, kurie yra labai nepatenkinti dėl Putino karo. Tai – puiki galimybė pamatyti, ar tie žmonės galėtų mums padėti geriau suprasti Putiną“, – sakė P. Lapp‘as. Jis taip pat pridėjo, kad tokie veiksmai gali ir neturėti rezultatų, bet tai, pasak jo, taip pat yra savotiška sėkmė.