• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sparčiai gausėjantis kosmetikos prekinių ženklų pasirinkimas diktuoja naujas sąlygas rinkos žaidėjams. Norėdami klientėms pasiūlyti kokybišką ir išskirtinai joms tinkamą kosmetiką, didieji grožio industrijos prekiniai ženklai siūlo produkciją išbandyti prenumeruojant mėginius.

Sparčiai gausėjantis kosmetikos prekinių ženklų pasirinkimas diktuoja naujas sąlygas rinkos žaidėjams. Norėdami klientėms pasiūlyti kokybišką ir išskirtinai joms tinkamą kosmetiką, didieji grožio industrijos prekiniai ženklai siūlo produkciją išbandyti prenumeruojant mėginius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Savo klientėms norime pasiūlyti išskirtinai joms tinkančią produkciją, tačiau tai įgyvendinti – sudėtinga. Galime garantuoti prekinio ženklo kokybę, tačiau išlieka rizika, kad produktas netenkins unikalios moters odos. Kiekviena moteris yra išskirtinė. Visada galima pasiūlyti aukštesnės kokybės, brangesnį produktą, tačiau ir tai nesuteikia garanto, kad jis tiks. Tiesiog nenorime eksperimentuoti klienčių sąskaita“, - paskoja "C&D Style" produktų vadovė Kristina Birgelė.

REKLAMA

Moterims prenumeruojant kosmetikos komplektą, didiesiems prekiniams ženklams atsirado galimybė įvertinimui pateikti įvairiausią produkciją. Mėnesinėje „Adorebox“ dėžutėje prenumeratorėms pateikiama aukščiausios kokybės dekoratyvinė ir priežiūros kosmetika. Į pakuotę įtraukiama įvairių prekinių ženklų produkcija. Kiekvieną kartą moterims pasiūloma vis kitokia kosmetika.

REKLAMA
REKLAMA

 

Kosmetika (nuotr. Gamintojo)Kosmetika (nuotr. Gamintojo)

 

Neseniai startavęs projektas „Atrask gožį“ susilaukė didelio moterų bei įvairių kosmetikos prekinių ženklų susidomėjimo. Norą pasinaudoti šia paslauga per pirmą pavasario mėnesį išreiškė 150 klienčių.

„Kosmetikos tinklai buriasi moterų labui. Tokia, bendradarbiavimu paremta sistema naudinga visoms pusėms. Didieji prekiniai ženklai sukurs laimingų klienčių bendruomenę, kurios bus atradusios sau tinkamiausią produkciją. Klientės beieškodamos sau tinkamo produkto sutaupys pinigų, bei laiko. Taip kuriasi naujas asmeninės, kokybiškos kosmetikos produkcijos etalonas“, - pasakoja projekto „Atrask grožį“ vadovas Aurimas Vainauskas.

Prenumeruojamoje dekoratyvinės ir priežiūros Kovo mėnesio kosmetikos dėžutėje jau buvo galima rasti „L'OCCITANE en Provence“, „Stage line“, „Escada“, „Lacoste“, „Clinians“, „John Frieda“ bei kitų žinomų prekinių ženklų kosmetikos.

Užsakymo numeris 2067

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų