Renginio metu viešnios dalyvavo oro jogos seanse bei susipažino su minėto prekės ženklo socialiai atsakingu verslo modeliu (už kiekvieną nupirktą batų porą, kompanija dovanoja batus vaikui, kuriam jos labiausiai reikia).
Šių metų vasario pabaigoje prekės ženklo atstovai pristatė naująsias savo idėjas ir „ChangeMakers“ iniciatyvą: nuo šiol bendrovė bendradarbiauja ir su socialiai atsakingais, įkvepiančiais ir pokyčių ištroškusiais žmonėmis. Į renginį buvo sukviestos stiprios Lietuvos moterys, kurios yra ne tik veiklios, bet ir prie pokyčių prisidėti pasiryžusios asmenybės.
„Mes džiaugiamės galėdami prisidėti prie pasaulinės iniciatyvos bei įkvėpti žmones imtis veiksmų vardan geresnio rytojaus. Suburdami šias įkvepiančias moteris siekiame sužadinti Lietuvos visuomenę ir atkreipti dėmesį į socialiai atsakingus prekės ženklus. Nors esame ganėtinai maža šalis, tačiau būtent nedidelės bendruomenės savo vienybės dėka daro didelius pokyčius.“ – teigia Ugnė Rimkutė, minėto prekės ženklo atstovė Lietuvoje.
Sakoma, kad pokyčius reikia pradėti nuo savęs. Būtent dėl šios priežasties minėtas prekės ženklas nusprendė suorganizuoti oro jogos pamoką. „Oro joga – puikus būdas atrasti harmoniją tarp kūno ir sielos bei išlaisvinti savo vidinę jėgą. Tai veikia kaip terapija: mažina įtampą, lavina koncentraciją, ramina, giliai atpalaiduoja kūną bei leidžia tarsi iš naujo jį pažinti.“ – pasakoja oro jogos instruktorė Juliana Salatka.
Progos prisidėti prie minėtos iniciatyvos bei išbandyti oro jogą nepraleido radijo ir televizijos laidų vedėja Gabrielė Martirosianaitė, stilistė Agnė Gilytė, jogai neabejinga tinklaraštininkė Kristina Pišniukaitė, drabužių prekės ženklo „Happeak“ bendrasavininkė Toma Dambrauskė, įžymybių reklamos agentė Kristina Kulbušauskaitė bei verslininkė ir „She is glowing“ projekto steigėja Dovilė Urbanaitė.