Tai įrodė ir antrą kartą Lietuvoje vykstančio gražiausių plaukų konkurso „Miss Palette“ dalyvės, kurioms teko galimybė „pasimatuoti“ modelio profesiją ir pažvelgti į grožio industriją iš arčiau. Rugpjūčio 30 dieną paaiškės, kuri iš 9 finalisčių taps „Schwarzkopf“ reklaminiu veidu ir galės džiaugtis gražiausių plaukų savininkės Lietuvoje titulu.
„Tai išskirtinė ir galbūt visiškai nauja patirtis merginoms, o mums – galimybė geriau jas pažinti ir perprasti nacionalinius skirtumus, – apie visose Baltijos šalyse vykstantį konkursą pasakojo Zane Zvirgzdina, „Palette“ prekės ženklo vadovė. – Tikiuosi, jog kiekviena dalyvė pasisems vertingos asmeninės patirties, teigiamų emocijų, o galbūt ši avantiūra taps pirmu jų laipteliu modelio karjeroje“.
Grožio pramonė pažeria daug iššūkių
Merginų pasirodymus vertins ir patarimų negailės iš mados pasaulio atstovų suburta konkurso komisija – modelis ir tinklaraštininkė, „Miss Visata 2013“ dalyvė Simona Burbaitė, plaukų stilistas Martynas Garnys bei profesionalus fotografas Vilmantas Žilinskas.
Jau ne vienerius metus mados pasaulyje besisukanti S. Burbaitė atskleidžia, kad grožio samprata dabar yra gerokai pasikeitusi. „Ne vieną dešimtmetį atrodė, jog pagrindinis dalykas šiame versle yra išvaizda: graži veido oda, plaukai, kūno sudėjimas. Tai aktualu ir šiandien, tačiau džiugu, kad dabar į modelį žiūrima ne tik kaip į objektą, bet ir į tai, kokia mergina yra kaip asmenybė – vertinamas jos komunikabilumas, charizma, mokėjimas pateikti save“, – pasakojo S. Burbaitė.
Lietuvos ir užsienio fotografams pozuojanti S. Burbaitė atskleidžia, kad pačiai ne kartą teko išgirsti griežtą „ne“ ir susigyventi su tuo, jog nėra tinkama vienam ar kitam darbui. „Tokie momentai, kai supranti, jog tave vertina tik pagal kūno centimetrus, ypač sunkūs psichologiškai. Tą akimirką norisi viską mesti, tačiau vėliau supranti, jog grožis – labai subjektyvus dalykas ir negali sau leisti pasiduoti jei kartą nepasisekė“, – sakė S. Burbaitė.
Kalbėdama apie mados pasaulio užkulisius, S. Burbaitė atskleidžia, jog žiūrovai mato tik gražiąją jo pusę, o visa tai lydi varginantis pasiruošimas, repeticijos, įdėtas sunkus modelių bei dizainerių darbas. „Šio konkurso dalyvėms norėčiau palinkėti kantrybės, aštraus proto, nes jei nežinosi, ko sieki, galima lengvai pasimesti. Visgi didžiausia dalimi galutinis rezultatas priklauso nuo to, kiek pati mergina yra užsispyrusi ir įdeda pastangų“, – teigė S. Burbaitė.
Priima kaip naują patirtį
Pasak ankstesnių metų konkurso „Miss Palette“ nugalėtojos Evelinos Stanionytės, labiausiai jai pravertė kitų palaikymas, gera nuotaika, pasitikėjimas savimi bei atvirumas naujoms patirtims.
„Iki tol nebuvau dalyvavusi jokiuose panašiuose konkursuose. Man tai buvo visiškai nauja patirtis, padėjusi įgauti daugiau pasitikėjimo savimi ir užsispyrimo išbandyti save vis kitose srityse. Tikiu, kad kiekvienas bandymas, nesvarbu, sėkmingas jis ar nesėkmingas, atneša skirtingas patirtis, kurios praverčia gyvenime. Taigi, galimybė dalyvauti šiame konkurse jau yra savotiškas laimėjimas“, – sakė E. Stanionytė.
Gražiausių plaukų savininke išrinkta mergina sako, kad jokių specialių priemonių jų priežiūrai nesiima ir stebuklingo recepto neturi. „Pakanka žinoti, kas plaukams tinka ir ko reikėtų vengti norint jų nepažeisti, todėl bet kokiu atveju nuolatinė priežiūra yra būtina“, – sakė ji.
Lietuvaitės – nebe geltonkasės
Pasak „Palette“ prekės ženklo vadovės, organizuojamame konkurse nesvarbu, koks plaukų ilgis, spalva, jie natūralūs ar dažyti, svarbiausia – bendras vaizdas ir gebėjimas sužavėti publiką.
Z. Zvirgzdina pastebi, jog lietuvaitės portretas keičiasi. „Žvelgiant į merginų atsiųstas nuotraukas, galima pastebėti, jog tarp lietuvaičių dominuoja rudi plaukų atspalviai, o šviesiaplaukės, geltonkasės lietuvaitės įvaizdį perima estės. Latvės, nors labiau prijaučiančios tamsesniems atspalviams, vis dar yra tarpinis variantas tarp šviesiaplaukių ir tamsiaplaukių“, – sakė ji.
Visą vasarą „Facebook“ vartotojai „Schwarzkopf Lietuva“ paskyroje galėjo balsuoti už gražiausių plaukų savininkę. Iš 73 pretendenčių bendru publikos ir komisijos sprendimu išrinktos devynios dalyvės, kurios pateko į pusfinalį ir turėjo progą sudalyvauti profesionalioje fotosesijoje, o jų įvaizdžiu rūpinosi patyrusių visažistų, stilistų bei kirpėjų komanda. Daugiausiai „patinka“ („like“) balsų surinkusios nuotraukos savininkė taps prekės ženklo „Palette“ veidu ir bus paskelbta rugpjūčio 30 d. vyksiančio uždaro renginio metu. Taip pat bus apdovanotos dar dvi merginos – „Miss Publika“ ir pelniusi daugiausiai komisijos narių simpatijų.