Antano Nedzinsko rinkiminė daina, sukurta kartu su Arvydu Martinėnu – Vudžiu, tapo tikru „TikTok“ fenomenu.
„Aš paprašiau savo draugo Vudžio, sakau, man reikia rinkiminės kampanijos džinglo – trumpo priedainiuko. Aš nusiunčiau jam keletą variantų ir jis padarė man tą priedainį, bet padarė ir visą dainą.
Aš trūkstamas eilutes prirašiau, uždainavau ir mes tą dainą paleidom spalio pirmą, o spalio 13 d. rinkimai, iki tos dienos jau buvo pusė milijono perklausų „TikTok‘e“. Aš tada supratau, kad jeigu vienas procentas nuo tų klausytojų už mane balsuos, man jau to užtenka. Taip ir buvo – penki tūkstančiai lygiai“, – pasakojo A. Nedzinskas.
Vaikiško šampano klausimas
Vaikiško šampano tema, kurios Antanas Nedzinskas ėmėsi, taip pat sukėlė nemažai diskusijų.
„Prieš penkis metus, kai Veryga uždraudė vaikišką šampaną, mes tuomet rinkoje neturėjome nealkoholinio alaus, nealkoholinio vyno, nealkoholinio sidro, nealkoholinio šampano. [...]
Tai dabar įsivaizduok, kokia situacija, vaikas bet kuris, vos tik sugeba skaičiuoti, nusipirkti ką nors parduotuvėje, gali nueiti į alkoholio skyrių, nusipirkti nealkoholinį vyną, nealkoholinį sidrą, nealkoholinį šampaną, nealkoholinį alų ir pardavėja jam parduos“, – Sakė jis laidoje Tomui Loibai.
A. Nedzinskas dalinosi savo nuomone apie tai, kaip suaugusieji gali daryti įtaką vaikų požiūriui į alkoholį. Pasak jo, kai kurie tėvai, norėdami paminėti vaiko gimtadienį, vietoj paprasto limonado nupirkdami nealkoholinį šampaną, nesąmoningai skatina vaikus domėtis gėrimais, primenančiais alkoholį.
„Vietoje to, kad būtų putojantis limonadas, skirtas vaikams, tėvai perka nealkoholinį šampaną ir taip skatina“, – pabrėžė jis.
Jo manymu, šią problemą lemia visų pirma tėvų auklėjimas. Jis teigė, kad tie, kurie propaguoja blaivybę, turėtų pirmiausia atkreipti dėmesį į tai, kokį pavyzdį vaikams rodo įvairios situacijos visuomenėje.
„Realiai, visi tie blaivybės propaguotojai pirmiausia turėtų uždrausti bažnyčią, nes kiekvienose mišiose vaikai mato, kaip kunigas geria vyną“, – pateikė pavyzdį Antanas.
Socialinių tinklų galia
Nedzinskas pripažįsta, kad tradiciniai socialiniai tinklai, tokie kaip „Facebook“, jau nebetenkina modernios komunikacijos poreikių.
„Aš įdedu trumpus klipukus į „TikTok“ ir į „Facebook“, tai jeigu „Facebook‘e“ pas mane 2 tūkstančiai peržiūrų, tai jau „TikTok‘e“ – 20 tūkstančių. Tai aš iš karto supratau, kad „Facebook“ jau yra senovinis tinklas, jį žiūri tik tai pensininkas, o dabar visi jau pagrinde žiūri „TikTok“, – sako jis.
Pasak politiko, būtent socialiniame tinkle „TikTok“ jis ir pradėjo gauti daugybę užklausų dėl vaikiško šampano grąžinimo į Lietuvos prekybos tinklus. Žmonės net pradėjo kurti trumpus vaizdo filmukus su užrašais „Grąžink vaikišką šampaną į Lietuvą“. Tai ir paskatino Antaną imtis veiksmų – siūlymas jau pateiktas.
„Jis pateiktas ir laukiama, kada bus įtrauktas į Seimo posėdžių darbotvarkę. Tada bus balsavimas. Po pateikimo, ar pritarsime, tada bus komitetai ir taip toliau“, – sako A. Nedzinskas.
Politikas tikisi, kad jo siūlymas grąžinti vaikišką šampaną bus racionaliai įvertintas Seime.
„Sveiko proto Seimo nariai tikrai mane palaiko, – teigia vyras. – Yra du dalykai – yra pataikavimas liaudžiai ir yra racionalus, sveikas protas. Racionalus, sveikas protas sako, kad vaikai dabar tikrai turi galimybę pirkti visus tuos nealkoholinius gėrimus, su užrašu „Nealkoholinis“, o va šito daikto negali“.
Visą laidą su Antanu Nedzinsku galite klausyti čia: https://www.ziniuradijas.lt/laidos/radijo-ritmas/kam-antanui-tie-vaikisko-sampano-fontanai?video=1
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!