Šokių muziką populiarinančios radijo stoties pasveikinti į sostinę atvykstanti didžėja pasaulį pirmiausiai užkariavo kaip modelis. Gražuolės atvaizdas puošia tokias žinomas reklamos kampanijas kaip „Diesel“, „Armani“, „Jean Paul Gaultier“, „Dolce & Gabbana“, „Tommy Hilfiger“, „Levi‘s“ ir kt. Miss Nine puikiai derina ir muzikos atlikėjos bei klubinės kultūros profesionalės darbą – testuoja ir reklamuoja didžėjams skirtus „Pioneer“ grotuvus.
„Power Hit Radio“ dešimtmečio viešnia neabejinga labdarai. Miss Nine – labdaros organizacijos „Plan Nederland“, besirūpinančios Afrikos, Azijos ir Amerikos vaikais, ambasadorė. „Nepaskęsk svajonėse – gyvenk!“ – tokiu šūkiu vadovaujasi visur suspėjanti radijo stoties gimtadienio viešnia, gerbėjų visame pasaulyje vienoje scenoje sutinkama su tokiais šokių muzikos dievais kaip Davidas Guetta, Avicii ar Tiesto.
Miss Nine įkurta leidybos kompanija „925 Music“ 2011 m. išleido „Power Hit Radio“ atrasto Klaipėdos diskžokėjo ir atlikėjo Eddy5 du kūrinius ir netgi įtraukė juos į savo rinkinį „Around The World 01“ bei reklaminius filmukus. Kompanijos dėmesį patraukė ir „Exit“ atstovas Donatello, kuriam pasiūlė bendradarbiauti pristatant pasauliui kūrinius „The Diamonds“ ir „In My Mind“.
Visiškai neseniai radijo stoties dešimtmečio žvaigždė išleido ir dar vieną „Power Hit Radio“ pristatytą bei grotą kūrinį – Eddy5 „This“. Beje, jo autorius Edvinas Siutilas taip pat žada nepraleisti balandžio 5-ąją vyksiančio gimtadienio vakarėlio.